emilie og thea sin mamma Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Har hatt mye nedpress i helga og mensmurringer i ryggen,spesielt når jeg rører på meg.Magen blir helt hard som kynnere,men tiliere har det ikke vært så mye nedpress samtidig. Har blitt litt likar,men kjennes enda.Har jo 8 uker igjen... Ble litt engsteli i helga når det var veldig ondt og stramt..Noen som kan hjelpe??
kokosbolle Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Ring føden! Akkurat samme skjedde med meg i forrige uke. Var på føden på onsdag, og smertene og takene hadde gjort slik at livmortappen var forkortet og åpen, noe den ikke skal være i uke 34. Jeg ble sykemeldt pga truende prematur fødsel og sendt hjem på sofaen med beskjed om å ikke gjøre noe som kunne fremprovosere "vondtene". Smertene og takene holdt på til og med lørdag, men nå har de gitt seg litt, så jeg håper at lillegutt blir inne i 2 uker tl hvertfall. Når det er sagt, så kan man også gå slik i 5 uker før fødsel, og til og med gå over termin, men jordmora sa det var bra jeg kom inn til en sjekk, fordi jeg da nok har unngått å få min lille for tidlig. Lykke til!
emilie og thea sin mamma Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Takk for svar.Skal kjenne utover,skal på sykehuset på akupunktur i mårra tili så de får sjekke da viss det ikke blir bedre.Skal å på UL på onsdag,sjekke at morkaka har flytta seg. Må jo sies at jeg har ei på snart 2 år,så blir jo litt anstrengelse...Men hun er heldigvis i barnehagen.Er sykmeldt,så tar det med ro når hun er der allefall. Er jo selvfølgelig av den typen som hater å ringe å mase ang plager,men selvfølgelig bedre å ringe en gang for mye å da... Ble litt engstelig nå,kjennes godt nå når jeg sitter her,så må kanskje ringe!!!!! Lykke til du også
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde sånn fra ca uke 35. Fikk beskjed om å ta det med ro for jeg merket at det ble værre når jeg stresset. Legg deg ned og ta det med ro og kjenn om det går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå