Gå til innhold

Hjeeelp!! Er sååååå kvalm!!


Lofotjenta og gull nr.5 på tur

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært skikkelig kvalm en ukes tid, men det øker bare på.....

Jeg skjønte at jeg kom til å få det...;(((( Var elendig i de tre forrige svangerskapene også....uhuuul....fikk det bare litt senere denne gangen.. Er 8+2 i dag, og har altså noen uker igjen, før jeg kan håpe på å bli bedre...

 

Klarer ikke gjøre noenting hjemme nå, vet ikke hva jeg skal foreta meg..

Noen gode forslag??

Skulle vært hos legen en tur også, men klarer ikke gå ut døra engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er noen trøst, men har det på akkurat samme måte. Og i dag er eldste gutten på 10 år hjemme fra skolen med feber og minsten på 4,5 mnd er forkjølet og sutrete så det går ikke akkurat ann å legge seg nedpå heller...... Til onsdag skal vi til Lisboa, og det blir sikkert også stas når man egentlig bara vil være i fred og sove. Men det går jo over om ikke så alt for lenge da. Fordelen her er jo at jeg ikke har tid til å dvele over hvor ille det er, og da går faktisk tiden fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...Stakkars deg..Jeg har sånn høvelig store barn, så jeg kan legge meg nedpå når jeg føler for det...og det er ofte!! minste er snart 5 år...

Husker godt de tidligere svangerskapene, der jeg måtte krype ut på kjøkkenet og forsøke å lage frokost til ungene...grøøøøssss og gruuu..

 

Må si at kvalmen overskygger alt for tiden....den ligger der å ulmer konstant.... :(( håper det går over snart da....

Er du langt på vei??

 

Jeg hadde dødd rett og slett, dersom jeg hadde måttet rikke meg ut av huset.. men håper det går bra med deg når du skal reise til Lisboa...

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med kvalme, er at man husker aldri hvor fælt det er , før man ligger over dopotta... Med mindre man er ekstremt uheldig, så går det jo over rundt 12 uker og jeg har termin 3 dager etter deg, så da er jeg vel rundt 8 uker hvis ikke jeg er helt på viddene. Fordelen er at man ikke legger på seg da. Har fremdeles en del kilo igjen fra forrige svangerskap, så det passer meg bra. Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...