Gå til innhold

God morgen damer :o)

t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Ønsker dere alle en riktig god morgen!!!!

Huff, nettene blir bare verre og verre for min del- det gjør jo så himla vondt å snu seg jo, våkner hver gang, og bruker laaaang tid på å sove igjen!!! Er jo da kjempetrøtt om morran, men i dag skal jeg til fysio, så da måtte jeg bare opp :-)

Jeg har også fått disse berømte mensmurringene i mage og rygg, så nå sitter jeg her og verker og er kjempetrøtt...... håper frokosten hjelper- og jeg blir lysvåken uten noen vondter ;)

Ha en superduper dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7246154-god-morgen-damer-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at du ikke har sovet noe særlig da, det er jo typisk når man må tidlig opp...

Jeg har egentlig sovet usedvanlig bra...

Sitter nå å koser meg med pizza til frokost.. :) hadde ikke igjen brød :))

Så skal jeg til jordmor på CTG.

Ha en fin dag du og!!!!

Heisann! Ikke nå go morran i dag heller... søv godt om natta når æ endeli søvna... men søvna gjerne ikke før i to-tre tia... Å det e ikke førr at æ har så ondt nån steder... førr nå æ ligg i sænga mi har æ det ganske bra... førrutn at æ har li dær så mye at æ bynn å bi vææældi lei! Men når æ ikke ligg der så e æ så kvalm, slitn og gåen at æ nestn e på gråtn.. så æ e spent på kor denne dagen går... Glæda mæ såååå tel sambo kommer hjæm og det e mange tima tel... håpa snuppa e superdupersnill og medgjørli i dag... ho sov nu i allefall længe ;D

Æ vil ha babyen ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håpa dåkker får en superduper dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...