sprø prøver Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Blir litt oppløftet når jeg ser det er flere som har gått langt over ikm før gravtester har gitt utslag. Hadde ikm forrige søndag, 19 nov, men tr har ikke kommet enda. Går rundt og er kvalm(føles som om jeg har overspist så til de grader), men ikke andre symptomer. Hadde menssmerter foriige uke, men de forsvant også. Tok gravtest i går, men såååååå negativ da gitt. Får bare vente å se, men herregud, som det tærer på tålmodigheten!!
keepontrying Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg klamrer meg også til håpet. Ikke utslag på test i dag. IKM var på lørdag. Vi får krysse fingrene for at utslaget kommer sent men godt! Lykke til!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Henger meg på dere jeg. Trodde tr kom i dag, men min mann har kjøpt dopapir med rød ejulebukker, noe som var litt missvisende. Først ble jeg glad og tenkte så var det på an igjen, men ingen tr. Det var bare dopapiret. Neste gang skal jeg kjøpe dopapir altså!!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hehe...gøy det med dopapiret da! Kanskje kan man lokke frem tanta med røde julebukker???
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Nææi...hehe jeg trodde det var tr som kom, men det var de jævla røde julebukkene som kunne ligne på blod. Men tr er ikke kommet ennå nei. Ja til helt hvitt dopapir!!
Lou71 Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Jeg venter jeg også. IKM den 21.11. så det er over 6 dager over nå. Har ømme bryster, er litt småkvalm og gretten.Ha tatt 2 tester. Den ene veldig svak+, men andre -,så jeg vet ikke. Pleier å kunne stille klokken etter mens fordi den pleier å være så regelmessig. blir sprø jeg og. lykke til!
skatt i magen:) Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Er ny her, lurer på hva IKM er?
Lillemy-77 Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Hei Tussie=) IKM er den dagen du egentlig forventer mensen:)
skatt i magen:) Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Tusen takk Lillemy=) Hvilken pp er du i? og har du barn fra før?
Lillemy-77 Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Jeg er i 4 pp, har ingen barn fra før nei, så dette er veldig spennende...har ikm tirsdag 5.des, og kjenner at det skjer ting med kroppen min nå, men det kan jo like gjerne være mensen som kommer da...prøver å ikke lure meg selv med å innbille meg ting..hehe..lettere sagt enn gjort... Hva med deg? Prøvd lenge? =)
skatt i magen:) Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Er første pp denne gang, men har to barn fra før. forrige gang klaffet det på tredje pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå