Gå til innhold

Hjelp, trenger dagmamma nå! (Torshov/Sagene)

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi fikk vite igår at vår flinke dagmamma som er gravid, dessverre ikke kan jobbe lenger fra idag av. Det vil si at vår lille gutt på 19 mnd ikke har noe tilbud lenger. Han er en sosial og blid liten fyr, som trives i selskap med andre barn.

Vi stiller gjerne hjemmet vårt til disposisjon hvis det er ønskelig. Hvis du er dagmamma med ledig kapasitet ikke altfor langt unna Torshov, eller vet om noen, ta kontakt!

Med vennlig hilsen

Trude

Mob 93245256

Fortsetter under...

Jeg er ei jente på 21 år, kommer egentlig fra Brandbu, men bor nå på Kringsjå i Oslo sammen med min samboer.

Fra 11 des. kan jeg være dagmamma for ditt barn ! (Innkjøring kan skje i slutten av desember.)

Jeg har nå jobbet i cirka ett halvt år som vikar i forskjellige barnehager i Oslo. Men ønsker nå å jobbe litt som dagmamma igjen i en periode, ihvertfall fram til sommeren, muligens også lenger, hvis det er behov.

Jeg søker derfor 2-3 barn i nærheten som jeg kan passe hjemme hos "dere", da våres leilighet er litt liten, å ikke så veldig barnevennlig.

Alder på deres barn spiller ingen rolle, jeg kan ha alt fra 0-5 år.

Min arbeidstid er ca. 0800 til ca 1600, men det kan også avtales nærmere, jeg er ganske fleksibel. Jeg har tenkt til å jobbe hvitt, pris kan vi bli enig om, men markedspris for fulle uker er ca 6000 kr i mnd.

Utdanning:

9 årig grunnskole, GK Helse og Sosialfag, Omsorg Vk1, Ambulansefag Vk1.

Jeg tar nå Barne- og ungdomsarbeiderfaget som internettkurs på kveldstid. (Flott visst dere har tilgang til internett, da jeg kan jobbe med skolen da barna sover.)

Jeg har jobbet 1 år i barnehage 03/04 og vært dagmamma for to gutter på 1,5 år, vinteren våren og sommeren 06. Har hatt litt praksis i ambulanse og litt på sykehjem.

Mine interesser er:

Barn, sykling, bøker, musikk, turer, brodering, data, kjæresten min.

Håper dette høres interessant ut.

Ønsker svar på mail, da det er enklere for meg.

Håper vi snakkes!=)

Mvh

Siv Anita Wien

Hei!

Visst jeg får tak i en familie som holder til i nærheten så vil jo dette være veldig interessant. Da kan jo du komme å levere og hente din datter hos den familien som er villig til og bruke sin leilighet eller hus som base for meg og ungene..

Send meg en mail: [email protected] så kan vi holde kontakt der...

Mvh

Siv Anita

• 2 uker senere...

Hei vera,

Vi bor også på Grünerløkka og trenger dagmamma fra slutten av februar. (f.11.02.06 - jente). Kanskje vi skal slå oss sammen og finne en?

Jeg har sendt mail til Siv19 nå, så får vi se hva som skjer..

kontakt meg evt. på mail: [email protected]

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...