Gå til innhold

Juni: Flere som har lyst på en liten til?? =D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he! Det var ikke meningen å virke så "moraliserende". Det er koselig at du har lyst på en til, da! Det har jeg også, men ikke før om et par år. Enda så er jeg 31 år - sikkert nokså gammel i dine øyne! :-) Men tenk på hvor god tid dere har. Om dere venter 3 år mellom hver unge, kan dere likevel være 6-barnsforeldre når du er 38! :-D

Hehe...

Woow... så negativ vi var tenkte jeg =)

Har tenkt på det å ha tid å kose med lille pia mi ja...

Men har ikke lyst at det skal være så mange år i mellom. Har selv 6 år til nærmeste søsken, og har i alle år syntes det har vært kjipt =(

Selv synes jeg nå at jeg begynner å bli gammel da.. Ikke for å provosere eller noe! Folk mener ulikt om det =) Men jeg har nå alltid vært glad for at min mor var ung. Hun var 19 når hun fikk meg, og vi har et fantastisk godt forhold!

Jeg har også en ung mor selv (20 år var hun). Det er kanskje noe av grunnen til at også jeg begynte relativt tidlig. 25 år var faktisk tidlig i min krets!

Jeg synes også det er positivt å ha ei ung mor - i hvert fall å ha ei så ung bestemor til ungene mine nå! Men det har også mange fordeler å være mer moden. HVIS alderen har så mye å si. Det virker ofte på meg som at dere i begynnelsen av 20-årene tror at man skal forfalle så fort! Man trenger ikke være noe forgubba mamma selv om man har passert 30.... eller 35.... eller 40, for den del! Man kan være ung til sinns - det kommer an på personlighet og innstilling.

hehe...alvejenta: man glæmme fort ikke sant!!

æ kjenn at æ har løst å være gravid igjen...

når man får så nydelige onga e det jo ikke rart at man får løst på fler:)

og dessuten har ongen min bynt å sove igjen på natta.. så nu e jo alt bare velstand:))

Annonse

Jeg hadde svangerskapet fra helvete men har allerede lyst på en til! Fullstendig skrudd blir man av å få nydelige velskapte barn, hihi! Vi er enige om å vente med prøvingen til mot sommeren da :-) Så får vi se hva som skjer!

Jenta vår kommer definitivt til å få småsøsken, men vi er i midten av 20-årene begge to og føler vi kan ta oss god tid. Dessuten er det jo ikke mulig å ha så flaks at man får to snille barn rett etter hverandre? hehe....

Nei, fra spøk til alvor: Vi har kjempelyst på flere barn, svangerskap fødsel og tiden etter har gått over all forventning for oss. Men, det kan bli et grusomt slit å ha de for tette ser vi for oss. To bleieunger, to som må mates, to som må kles, to som må bæres osv.... Så vi vil vente en stund (ca. 5 år ideellt sett) mellom denne og nestemann.

Har snakket med flere som har to tette, og de sier alle at det er kos, men et voldsomt slit der man sjelden har tid til å hente seg inn. Vi har all familie langt unna i tillegg, så vi må vite at vi kan klare alt uten avlastning, så hadde jeg blitt gravid nå hadde vi begge fått lettere panikk tror jeg...

Kan konkludere med at begge fikk lyst på flere barn etter at vi fikk Linnea, hver dag nyter vi sånn! Men vi er begge enige i at vi vil nyte nestemann like mye samtidig som vi må ha god til til jenta vår. Derfor venter vi til "overskudds-tanken" vår er overfylt igen om noen år...

åhh jeg har såååå lyst på en til, samboern er like gira så meg, men av alle ting er det jeg som holder igjen..vil kose meg med lillegutt og vente til det ligger ann sånn at vi kan få nr.2 når det bikker over til 2008 eller rundt om der så blir det ikke en unge pr.år:)

Jeg har også en ung mor synest det er helt knall og mellom meg og broren min er det 15mnd, vi har hengt i lag som knoll og tott:)

Har alltid sagt at jeg vil ha 3 tettinger så vi får se:)

Ha en fin dag:)

jeg hadde VELDIG lyst på 2 tette med en gang, men nå har det gått over.. Jeg skal kose meg godt å lenge med joakim før det blir en til! Men om 2 år.. Ja, da vil jeg gjerne gi gutten min en søster eller bror!

Jeg vil ikke ha flere akkurat nå, kanskje om 2-3-4 år...helst 4 år om det skulle vært opp til meg...sånn helt egentlig vil jeg bare ha ett barn jeg:) men sambo vil ha 3-4 barn så vi har vel sånn heeeeelt egentlig inngått et kompromis om at vi skal ha 2:) MEN ja...nei...vet ikke jeg!

Jeg vil bare kose meg mens jeg kan nå, har ikke vært mye kos frem til nå (eller 4-4 og en halv mnd) så jeg benytter virkelig sjansen:)

Uff...nå virket jeg sær!! men...!uff! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...