Gå til innhold

Nok et bekkenspm.. :-) Hjelp! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg stod opp i morges og klarte ikke gå..morsomt..dvs gjorde vondt nederst i ryggen/hofta for hvert skritt, men bare på ene siden. Prøvde fortvila å rekke alt før jeg måtte springe til bussen, men kom ingen vei. Vondt å sette seg, reise seg, bøye seg, gå...

Hmmm..kan dette i værste fall være en begynnende bekkenløsning?Hva gjør jeg?Er hjemme foreløpig, kan dra til sykehuset på "jobb" etter hvert (er student), men er usikker på hvor mye jeg skal belaste bekkenet?Kan jeg gjøre vondt verre med å være i aktivitet selv om det gjør vondt?Mener å ha lest begge deler...

Sorry, ble mange spm dette, men er det noen som vet/har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres AKKURAT ut som min plager dette her. Det beste du kan gjøre er å være i bevegelse + Forsøk å tøye hofteleddsbøyeren. Jeg gikk til behandling hos Naprapat1 i Oslo, og etter andre gangen har jeg ikke kjent noen ting! Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å stå på det ene beinet. Man betaler 500 der, men er absolutt verdt det. Heller 1000 kr fattigere enn å gå rundt med kraftige smerter.

Håper du blir bedre!

Skrevet

Takk for det og takk for svar! :-)

Godt å høre at det er noe som hjelper, er definitivt verdt pengene dersom det gjør at man kan fungere som normalt!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...