Gå til innhold

Mandagsveiing 27.11.06


Familien Flint.

Anbefalte innlegg

Mandag 6/11 74,2 kg

Mandag 13/11 72,6 kg

Mandag 20/11 71,6 kg

 

I dag 70,6 kg

 

HÅPER jeg ser slutten av 60-tallet neste uke!

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe....er nesten så jeg ikke tørr å legge inn vekta her nå....huff

 

Begynnte på 99kg

Forige uke: 96kg

Denne uke 95 kg

 

Skeiet nhå VEEEEELDIG ut i helga altså...huff

Hadde planer om å være på 94 til denne uka meeeeeen....nei... Planer om å være på 93 neste uke da :o)

Skal ta hardtrening denne uke pga dårlig samvittighet...hehe... Trene hver dag forbrenning i 40 min...hehe Starter i dag da, så får se om jeg kanskje når 93 tallet til neste uke...HÅÅÅÅPER!!!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "perioden" har jeg holdt på siden 6/11 - altså i 3 uker. Og ja, godt når en merker det på valken over bukselinninga!

 

For 1 år siden tok jeg av 9 kg på samme måte (grete roede filosofien),men la dessverre på meg 4 kg igjen over en 7 mnd periode.

 

Men nå er jeg nede i samme vekta jeg hadde før jeg ble gravid med førstemann - men etter 4 barnefødsler ser det iallefall ikke slik ut på magen. Må vel kanskje til med regelmessig trening av magemuskler............Vi får se, kanskje jeg blir motivert til det også en gang!

 

Du da, er du også på "slanker`n".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned hele 200g... WOW... men trodde jeg skulle gå opp da det har vært mye som har skjedd, så jeg er strålende fornøyd.

 

Er nå på 90 blank noe som jeg hadde som mål 1januar... Så nå er målet mitt egentlig ikke og veie over 90kg 1 januar... jula kan nok være tøff ja.

 

Men det går nok veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg på 1 uke er jo bra det da (er jo det jeg også hadde i reduksjon siden sist).

 

Du er jo kjempeflik som trener da. Dersom du skal trene SÅ mye i uka som kommer, da tror iallefall jeg du kommer til å se 93-tallet. Her blir det så og si INGEN trening, men full jobb og mann og 4 barn (puhh!!)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt i juli: 100,4

forrige uke (med mye vann i kroppen): 93,2 ( veide 92,0 på lørdagen)

I dag: 91,6

 

Det skal nok holde hardt å komme under 90 til jul som var målet, i og med at jeg bare går ned ca 0,5 kg pr uke - men jeg staser friskt tross feber, snørr og vond hals!

 

Jeg synes vi er flinke alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var en sikkelig ned tur. Jeg orket ikke mer slanking så jeg tok meg en uke fri. Jeg skal si deg at kiloene komm også.

 

Startvekt 96,7

Forrige uke: 91,3

I dag: 92,5

 

 

Nå har jeg meldt meg på vektklubb.no og håper det funker med sunn mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 109kg

Forrige veke: 97kg

Mandag: 96,4kg

Ned: 0,6kg

 

Neste delmål: 95kg til jul

 

Eg var sikker på at eg kom til å stå stille (i beste fall) denne veka, for eg har ikkje fulgt "reglene" i det heile tatt. Ete for sjeldan, ete for mykje om gongen, og ikkje minst - aaaaalt for mykje snop og chips. Men no er eg veldig flink igjen.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 73,5kg

Forrige uke 72,4kg

I dag 71,8kg

 

Går sakte men sikket ned, får vel være fornøyd med det. Har som mål å veie 58kg til mai, det tror jeg ikke går gitt..Ammer datteren min på 4mndr, så får ikke brukt andre hjelpemidler enn sunn mat til å gå ned heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...