Gå til innhold

Dere som var på UL i ca uke 12 .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor var nurket deres da?

Kunne legen se kjønn?

Nurket mitt var 5,2 cm dagen jeg var i uke 12

Legen mente at han kunne se at det var jente - så ut som skamleppene på bildet vi fikk - men er ikke det tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) Tror kanskje det er litt tidlig å se om det blir gutt eller jente.. Tror ikke jeg ville stolt på det men...:) tror egentlig ikke det er ferdig utviklet så tidlig.. husker ikke hvor stort nurket mitt var når jeg var 12 uker... Men mener det var rundt det samme...:) Helt normalt sikkert:) høres iallefall slik ut:) Lykke til videre:)

Skrevet

Her var Bitteliten 5,5 cm, noe gynekologen sa var litt større enn forventet til den tiden, var akkurat 12+1 den dagen. Jeg spurte ikke etter kjønn siden Bitteliten lå med bena i kors og gynekologen hadde det travelt.

Skrevet

Vi var også i 12 uke, og vår var større en forventet. Han var 6,2 cm. Det viste seg også på UL i uke 18, at terminen ble flyttet en del fram. UL i uke 12 er den fineste jeg har vært på, for da så man hele ungen i ett bilde og den var kjempe aktiv!

Skrevet

Jeg var 11+6 på UL, og fosteret ble målt til 54 mm.

Legen sa ikke noe om kjønn, og jeg spurte ikke heller fordi jeg trodde det var for tidlig å kunne se det... Men jeg skal spørre neste gang, om tre uker :-)

Skrevet

jeg var på UL i uke 13,fikk da beskjed om at de tidligst kunne se kjønnet fra uke 16 ;))

Skrevet

Nurket vårt ble målt til 7,4 cm. Var 12+0 da vi var der. Hm, da var jo vår litt lang..Kan jo hende legen har målt litt feil, eller at vi er kommet litt lengre..

Hadde ikke sjangs å se hvilket kjønn det var, men det kommer gjerne litt an på kvaliteten på UL-apparatet også.

Skrevet

Var å på UL i uke 12 ,man kan ikke se kjønn da:-) muligens i uke 14 visst det er gutt ,men der e vanskeligere å se på jenter så ville ikke stolt på det nei:-)

Skrevet

han jeg var hos i uke 15 ville ikke si kjønn til meg

Skrevet

Vi fikk beskjed om gutt i uke 12+6 og den legen var veldig sikker sa han. Så fikk vi kontra beskjed i uke 19, 25, og 28. Vi venter ei jente, så nå stoler vi på de tre siste bekr.

Ville tatt det med ei klype salt... :-)

Skrevet

jeg var på ul 11+1 og da var de 4cm fra hodet til rompa..=)

Skrevet

Hei!

Takker for alle svar ;-)

Åååå - det er så gøy å se nurket sitt - skulle ønske jeg kunne se han/henne hver uke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...