Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hva vil det si og hva er det de undersøker? Ble gjort det med min og fikk svar på at den var helt fin,men hva sjekker de ut?
Bebbies i magen Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Det har de gjort hos meg også. Da har den slått ut på legekontoret, så sender de den inn for å telle antall bakterier og får vite om du skal ha antibiotika mot urinveisinfeksjon eller ikke. Men for å vite det må de dyrke den først. Ikke noe skummelt, og når den kom tilbake neggativ er jo alt bra
maiprins Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 De sjekker ut om du foreksempel har fått nyrebekken betennelse - de gjorde det på min urinprøve også. Jeg hadde det i sist svangerskap og er litt engstelig for å få det igjen - men det var ikke noe galt med prøven min. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 ok,bare lurte jeg:) Takk for svar:) Lykke til dere også godt å ha denne siden hvor man kan spørre og grave om forskjellige ting.. hehe
maiprins Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Ja - godt å ha disse sidene! Bare spør du hvis du lurer på noe så skal jeg prøve å svare! lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå