Gå til innhold

Våknet i dag m blødninger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringt fødeavd, og hun sa det er noe som er på gang, skal ringe når riene kommer. Jeg må si at jeg synes det er litt ekkelt, med tanke på at jeg gruer meg til smertene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til i alle fall. Går sikkert greit =)

Skrevet

Tusen takk:) Rart med det, når dagen endelig kommer, så føler jeg meg ikke klar i det hele tatt. Men gleder meg veldig til å se lille tulla da!!

Skrevet

Uansett hvor mye man prøver å forberede seg, så blir man vel aldri helt klar for det =P

Skrevet

Oi, spennende da :) det går helt sikkert kjempefint- smertene går fort over vet du!!!!

Masse lykke til :) Snart er har du nurket i armene istedenfor i magen ;)

Skrevet

Så herlig da...:))

Er virkelig det store "noe-på-gang" døgnet det her :)))

Lykke til idag!!!!

Skrevet

Masse lykke til!!

Skrevet

Jøsses! Heldig du! Når er termin?

Lykke til! Det går så bra:)

Skrevet

Så heldig du er. Dette går så fint. Masse lykke til!

Skrevet

Oi kor spennanesn... æ vil å... æ e så slitn a å vær dårli...

Du ska e at det går kjæmpe godt :D

Lykke tel...

Klem

Skrevet

Oh spennende.....................masse lykke til:)

Dette fikser du:)

Skrevet

Du er så j¤¤¤lig heldig!!!!!

Dette går KJEMPEBRA!!! Lykke til og kos deg!!! Positive tanker :o))

¤missunnelig¤

Skrevet

Ingenting skjedd enda...sitter her med murringer og svimmelhet. Kan jeg regne med at det skjer noe i løpet av noen timer? Noen som vet?

Skrevet

oi så spennende da!!! heldige du...:-). Men åssen går det da, er det noe rier på gang...??

Skrevet

vi har visst lagt inn innlegg akkurat omhverandre, innlegget ditt sto ikke der da jeg la inn mitt over her... Umulig å si noe da når det kan utvikle seg mer, men det er jo tydelig at noe er på gang... Jeg vil kanskje nevne at det KAN ta tid så ikke du venter og venter og blir skuffet..men denne blødningen da, du skulle ikke komme til en sjekk på sykehuset? Sa jordmoren hun trodde det ble fødsel i løpet av dagen?

Skrevet

Fikk beskjed om å komme inn til en skjekk, men har ikke bil og samboer er på jobb... Vi får se det ann i løpet av dagen, og evt ta en tur inn i ettermiddag.

Skrevet

Oh så spennende!!

Husker jeg ventet og ventet på at noe skulle skje, og da vannet endelig gikk og jeg visste at fødselen var i gang ble jeg kjempeskremt.. Du venter i 9 mndr og når du endelig får "klarsignal" så blir man lit paff hehe...

Husker jeg tenkte at tiden gikk så fort og at jeg trengte enda en uke på å forberede meg!!

Men da jeg lå i sykesenga midt i pressriene gledet jeg meg bare ;)

Du får ha masse masse lykke til!! Det går så bra så :D

Klem fra Maya og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...