Gå til innhold

og det var den natta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt fantastisk! har sovet en hel time i natt, så føler meg alt annet enn uthvilt nå....

skal reise om enhalv time og er mildt sagt dau......Arrrrrrrrrgh!

tror småtten har prestasjonsangst hver gang vi skal forlate huset, for da setter han igang et fæla spetakkel inni magen min ;)

dagens hjertesukk fra trøtt i trynet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så greit dette nei...

Håper du kan få en delvis koselig dag uansett da =)

Skrevet

*smiler* blir nok en bra dag uansett :)

bare litt trøtt og oppgitt ;)

ønsker deg en kjempefin dag iallefall!

klem

Skrevet

Takker for det =) Skal prøve å få en høvelig dag i regnværet

Klem til deg også

Skrevet

Uff så slitsomt....

Du får ha en så god dag du kan da:)))

Skrevet

Ønsker deg en kjempefin dag........ selv om jeg skjønner at du er trøtt i dag ja!!!

Skrevet

Så kjipt da.... Du hade vel trengt all den søvnen du kunne få i natt... Lykke til på sykehuset idag. Skal krysse fingrene for deg jeg!!!

Dette går bra!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :)

Skrevet

Henger meg på med deg. Jeg har heller nesten ikke sovet i natt, klør meg faktisk til blods om natten! I natt var jeg oppe kl.2 for å dusje - tenkte kanskje det ville lindre litt - orker ikke tanken på å klø sånn i 5 uker til!

Jeg klør bare på pupper og mage, så det er nok bare vanlig svangerskapskløe. Skal til hudlege torsdag og vanlig lege fredag, kanskje jeg blir litt klokere da - må bare klare å ikke å klø så mye frem til da.

Skrevet

Trur æ har gådd glipp av nåkka hær... har vært lite pålogga i hælga... må vel læs og læs i dag... håpa alt står bra tel... klem

Skrevet

Uffda...ikke bra :o((

Om det får deg til å føle deg bedre skal jeg karre me opp bakker til jm...tar en normal person 5min...men med mine 30kg+og bekken så etsimerer jeg ca 35min.....................ååååååååååååå VIL IKKE!!!!

Håper dagen din snur og blir bedre, åsså jeg da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...