Gå til innhold

Luca :O)

Mamma`n til Lukas & Milla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Nå er det tid for litt Nøstebarn spørsmål igjen:O)

Luke trenger nye bodyer han,derfor lurte jeg på om du bruker Nøstebarn bodyer til din mellomste? Hun er vell litt over 2 år er hun ikke? Luke har nå body i str 86/92 (de er jo sååå små i str) og derfor lurte jeg på om 110/116 vil bli altfor stort til han?? For det er vel kanskje str din mellomste bruker?(han er jo litt over året,78 cm)

Tror du at jeg burde gå for den str?? Gjør jo ikke noe om jeg må brette litt på armene...

Og en ting til som jeg har glemt,bestillte jo den ullribben vet du i str 86/92,den må jeg brette ganske mye..så de er liksom mer "normale" i str:O)

Håper at du svarer meg!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Heisann:-)

98/104 er vel den største til hun på litt over 2 år ja, og den kjøpte vi faktisk på den tiden her i fjor før lillesnupp kom til verden. Så da var hun altså litt over 1 år da hun begynte med den, og hun er ganske liten av seg. Var inne i butikken, så det var de som anbefalte å kjøpe så stor. Hun bruker denne fortsatt, og lillesupp bruker str 86/92. Hun er også forsåveidt ikke så stor, og tror hun kan ha den str ut vinteren.

Bodyene er ganske små i str ja, og hver gang jeg har vært i butikken å handlet har de anbefalt større str enn det jeg selv hadde tenkt.

Til hun på 2 har vi også noen Janus og Tom og Trine-bodyer, og de fra Nøstebarn er mye bedre syns jeg. Jentene blir litt kalde på brystet ved sikling eller søling med de andre bodyene, det blir de ikke med Nøstebarn sine.

Tenker å kjøpe et par til til hver jeg også snart:-) Så fine de i knallfarger, stripete syns jeg.

Så vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt jeg, vet ikke hvor stor 110/116 er egentlig.

Skrevet

Ok,takk for svar:o) Mulig de er litt annerlede de med silke(Luke bruker de) for de er såååå små synes jeg! Ja,har veldig lyst på den blå stripete,den er kjempe fin:o) Problemet er at han ikke kan ha 100% ull rett på kroppen,det har vi prøvd før og utslettene hans ble så fæle:(

Får ta meg en tur til butikken igjen og høre,synes bare det er så deilig å bestille hjemmefra:o)

Takk for svar LUCA :o)

Skrevet

Tror faktisk det er ull/silke-bodyene som det står bemerket i katalogen at er små i str....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...