Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Hei, har fulgt litt med på innlegg du har svart på ang og se om det er noen som går igjen i hus o.l. Lurer litt på noe da for i området rundt der jeg er fra så er det et baroni og folk sier at det spøker der og at når folk har overnattet så har de våkna av at dyna dems har vært løfta opp i lufta o.l. Og de sier at det er en baron eller hertug som går igjen der, man kan høre folk som går når man er der, nesten som tunge støvler som slår mot gulvet og det henger også et bilde av denne mannen der og når man går så følger øynene etter deg på en måte. Jeg har alltid trodd dette bare har vært tull og påfunn frem til vennina mi fortalte at hun hadde opplevd slike ting mens hun hadde vært på omvisning der. Får du opp noe om at dette stemmer? Eller er det bare oppskryt? Begynner jo få mine tvil på om det kansje er sant når så mangen sier det spøker der. (kansje litt rotete fortalt men) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7245129-twig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå