rødhette* Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Noen som vet hvor stort det er, det korthåra ubleka lammeskinnet de har?
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hei. Var å kikka på det. Vet ikke hvor mange cm. Men sånn at det er større enn vognas liggestr. Kanskje like stort som en madrass til ei vogge ca. Vanskelig å si for det er jo ikke firkantet...
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Har ikke målt det, men det er både lengere og breiere enn det jeg hadde til nr 1. Det ene var et dyrt Kaiser skinn fra Fru lyng og det andre fra baby shop. Ikke noe dårlik kjøp tror jeg. Kvaliteten virker lik. Jeg skal bruke det i vuggen, den er lang og brei, så tror det vil passe godt der. Kan måle det litt seinere i dag.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Tror jeg målte mit for en annen her inne til å være ca 85-86 cm langt, men bredden er jo ganske vanskelig å måle. Det er i hvert fall større enn det jeg kjøpte hos Babyshop til førstemann, og kvaliteten virker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå