Gå til innhold

Ei venninne fortalte nettopp at hun er gravid..

Anbefalte innlegg

Og det var ikke planlagt, og egentlig er det ikke ønska graviditet heller. De har vært uheldige da, brukt prevensjon, men så har den ikke funka.. Og her sitter min samboer og jeg og har enda ikke fått det til, enda vi vil så gjerne.. Er ikke misunnelig, men blei litt sånn.. Ja, ikke deppa, men.. Så urettferdig det kan være, at noen blir gravide når de ikke vil at det skal skje, mens andre prøver og ikke får til.. De har uansett tenkt å beholde, men hun hadde et tøft svangerskap med bekkenløsning og greier, så skjønner at de ville vente ei stund med å prøve på nr 2. Nå håper jeg spiren sitter til neste pp! Bare tr kunne komme nå da, så kommer vi i gang med neste pp, som blir vår 4. Rart, trodde egentlig vi skulle få det til rimelig kjapt, men så slår det meg jo i neste sekund at det er jo faktisk de som holder på lenger, så har egentlig ikke noe å klage over!

Fortsetter under...

Da er vi to... Har også ei venninne som er gravid, men dette var planlagt da, og kjempe glad på hennes vegner da. men vil også være gravid sammen med henne...=o(

Men regner med at det sitter en spire hos deg innen 2 mnd er godt=o)

Krysse fingreneXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Klem

ja, regner da med det!! :) Snakka litt med henne om det i går, de er litt fortvilte. Vært mye som har skjedd siste året, med sykdom i familien og sånt. Så man er i forskjellige situasjoner, med forskjellige utgangspunkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...