Gå til innhold

Hvem er her nå???

Anbefalte innlegg

Noen som er våken ennå???

Sitter her og prøver å få gjort ferdig en norsk oppgave... ikke lett må jeg si... Tenker jo bare på når sambo ombestemmer seg og om det snart blir en spire her hos meg...

Blir så lei meg når jeg tenker at det blir lenge til...

Blir jo ikke bedre når jeg har en venninne som er gravid og hadde håpet på å "gå" gravid sammen med... Har ikke hatt sånn en...=o(

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7244670-hvem-er-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er her. Slet lenge med å få min samboer med på barnetankene. tok ca ett år før han også ville... mitt tips er å være med på hans tanker også ikke bare gå rett i forsvar om han siere noe negativt eller ting som forandres etter man for et barn til. La han komme med bekymringene. Tror det er lettere å komme videre i tankeprossesen da!

Håper han snart vil da! Føler sånn med deg!

Det er en kjempe påkjennelse å gå sånn!

Klem

jeg er her.

var inne på den dumme spå siden igjen.

i hele høst har en haug med folk spådd meg gravid rett over jul.

men nå er det plutselig mars-april.

ikke det at jeg egentlig tror på det,men prøver å klamre

meg til håpet.

Sambuaren min har sagt "nei". Vil ikkje ha unger. Delvis pga. helseproblemer og delvis pga. han ikkje har spesielt lyst på. Så nå har eg fått det "enkle" valget mellom sambuaren min som eg er frykteleg glad i og unger og familieliv. Har snakka om å kjøpe større bolig, men fyrst må me avklare dette.

Sitter med tanker om framtida, hus, sambuar, barn og slikt i eksamenstida...så er ikkje så frykteleg konsentrert.

Har ikkje lyst på barn før eit par år etter eg er ferdig med studiene, så eg har nokon år på meg enda. Men trenger partner som også ønsker barn før me kan lage nokon...

So what to do...what to do...

Ja, det tar på å tenke og spørre hele tiden... men jeg lar det gå noen mnd i mellom da...

men det blir litt vanskelig nå, da jeg har sluttet med pilla..

Men han kommer vel snart etter...=o) håper jeg...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...