Gå til innhold

gikk 7 Skritt idag=) hehe så ut som hun

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært på fest skikklig konsentrert men lkevel sjanglete skritt..hihi hjelpes meg hvor fort tiden går..

Lurer på hvor lenge det er til hun går skikklig ja....

Bebisen blir så sältfor fort stor ...

nesten litt trist sammtidig som man blir rett & slett stolt også;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott:)

Har bare rota seg til ett par i gangen her:)

Skrevet

hehe.. ja hun er flink..;0) Men skulle ønske det ikke gikk så fort som det gjør .

Hun er 9 og en halv mnd i dag =)

Skrevet

Hehe, sikkert artig å se på:)

Ja, tida går for fort avogtil.. Det er stas å gå, da, føler sikkert en frihetsfølelse- Hei mamma, se på meg, da, du klarer IKKE å fange meg, hehe:)

Skrevet

Jeg gikk da jeg var 9 mndr og snuppa tok sitt første skritt i går (9,5 mnd) ! -Det ble med det ene da, og like greit er det.. Jeg er ikke helt klar for sånt enda, hehe!

Skrevet

hehe ja vi er vel heller ikke klar for det enno men hun vil opp og fram og ingenting stopper henne no nei =) hehe

Får bare håpe hun snart får bedre balanse.hihi

Skrevet

Det går fort ja...herlighet. Guro var 9 1/2 mnd da hun gikk sine første skritt, og nå stavrer hun rundt her som en zombie..sånn ustø gange med armene foran seg ;) Er liksom ikke lille babyen som vil ligge på fanget lengre nei!

Skrevet

gikke det fort fra første skritt til gåing ?

hun begynnte for en uke siden med tre skritt og no går hun 7...

Skrevet

Hun gikk vel tre-fire skritt første gangen, og har gått mer og mer siden da. Krabber mye også da, er litt ustø på beina enda ;) men hun går fort en 10-15-20 skritt på rappen nå, og velger ofte å gå for å forflytte seg fra a til b, istedenfor å krabbe.

Er vel en tre ukers tid siden hun gikk første gang nå. Så det går ganske fort i grunnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...