Gå til innhold

Deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ikke bra for tiden... Skulle egentlig hatt det helt topp nå når vi endelig har fått barn. Har det veldig kjekt sammen med gutten min, og er glad i han, men jeg og pappaen krangler hele tiden! vi som stort sett har vært enig, og ikke har hatt de helt store kranglene krangler nå hele tiden, vi klarer ikke å bli enig i noe som helst! vi har lenge pratet om å kjøpe hus ilag, men nå har han tilogmed sagt at det er ikke vits i å tenke på å kjøpe hus ilag så lenge vi har det sånn... Han har vanskelig for å prate med meg, det har han alltid hatt, men det blir bare verre og verre. Har hele tiden hatt dårlig selvtillit pga at han sliter med depresjoner og går på antidepressiva, så jeg føler at jeg aldri har gjort han lykkelig. Trodde det skulle forandre seg nå som vi har fått barn ilag, men jeg føler at han skyver meg lengre og lengre vekk. Jeg har tatt det opp flere ganger, og han er enig i at vi må jobbe med forholdet, og at han må bli flinkere å prate med meg. Men neste dag får jeg samme kalde skulderen. Han ser ikke på meg når jeg prater til han, så det er umulig å vite om han får med seg det jeg sier. Han er dårlig til å få med seg beskjeder, men nå virker det som han ikke bryr seg med noe jeg sier. Og når jeg kommenterer det, har det bare blitt til at han sier "ja det er bare sånn jeg er..." men det er det ikke, han har forandret seg noe voldsomt! tror det kan ha med antidepressiva og andre tabletter han tar, men jeg vet ikke. Han er liksom aldri skikkelig glad, sint, trist, osv, bare samme tunge humøret hele tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil jo få dette til å fungere, men jeg får det ikke til! prøver å ta på meg alt husarbeidet for å blidgjøre han, tenker han blir glad hvis jeg ordner alt mens han får slappe av og spille data, men han er ikke noe gladere da heller. Ikke spør han om hvordan det går, selv om han vet (bør vite!!) at jeg har det kjempetungt for tiden. Off... orker ikke dette mer.. sitter her og griner istedenfor å vekke han, han må få sove siden han skal på jobb imorgen.

Håper noen kan gi meg råd!! hvis noen i det hele tatt gidder å lese dette da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

vil bare si at du må tenke på deg selv, og barnet

ikke gidd å bare være hjemme å rydde...

komme dere ut og ha det gøy, sammen med andre :)

og gjør deg attraktiv for kjæresten din

hm...kanskje dette var lettere sagt enn gjort...

men, jeg har erfart at det er lurt å tenke mest på seg selv

og ikke så mye på ham...

du skal se at han komme ilende når du slapper av og finner på andre ting...nå sitter han jo bare der og blir varta opp av deg

vet ikke om dette var så fornuftig...i disse nattetimer, men ville bare "hjelp" deg litt :) lykke til

Skrevet

med tanke på det samme humøret hele tiden høres det ut som pillers skyld og ikke hans. anti-dep gjør at du ikke føler noenting..en grusoom følelse har jeg fra folk som har brukt det.

har du prøvd å spørre hvordan han har det? kanskje han ikke orker å fortelle deg hvdan han har det fordi han ikke vil trekke deg med seg?

får han noe hjelp?

noen deprimerte er "håpløse", men du vet selv om han er en av dem.

jeg tror jeg ville begynt med å spørre han for å få hans side av saken, og så heller forklare hvfor du har det tungt, og så kan dere kjmpe dere ut av det sammen, istedetfor hver for dere.

lykke til, håper det var til hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...