Gå til innhold

fortalte alle her at di var gravide til di nermeste m en gang?


ulla,mkrølltoppen&litletulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist fortalte vi det samtidig til både familie og venner..

 

Denne gangen vet min beste venninne det, men resten får ikke vite det før om noen uker..

 

Når jeg begynner å fortelle det til folk syns jeg like gjerne jeg kan si det til alle med en gang.. Det å si det til noen men ikke andre blir det bare tull av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det samme dag til min kjære. Og fortalte det til min søster og foreldre ca en uke senere... det er vel 3 uker siden nå. Jeg er nå i uke 9. Og denne uken har jeg sagt det til 2 av mine beste venner. Men jeg vet at alle disse ikke sier noe før jeg vil at de skal si noe. Det blir vel i julen resten av familien og vennene mine får vite det. Da jeg nærmer meg uke 12

 

Men det er jo en personlig avgjørelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

vi har fortalt det til eit vennepar som og venter barn, ho er 9 uker på vei,.. stoler fult på henne, men har ikkje sagt det ti noken andre.. Håper eg klarer å halde meg til jul, dersom ikkje eg blir så dårleg at eg må fortelle det til familien og kolleger...

 

er bare 5+3, så har lyst å vente litt til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sagt det til noen venner. ikke familien enda, blir nok på julaften denne hemmeligheten kommer ut. Syntes det er litt spennende å ha en hemmelighet jeg:-) ihvertfall når det er en sånn kjekk hemmelighet som dette.Men vi tenker alle forskjellig. med andremann fikk de det som en gave under juletreet, og kanskje det blir noe lignende i år også. Jeg er i 8 svangerskapsuke nå.

Ps har lyst å vente til etter 1. kontroll med å si det til alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og familie visste at vi prøvde, og ventet spent på at jeg skulle teste;) Så vi sa det til familien med en gang. Venner sånn litt etter litt. Nå er jeg i uke 12, så da sier jeg det snart til de i barnehagen til datteren min, og andre jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fortalt det kun til min søster og ei venninne. Nærmeste familien får vite det i juletider, men vi har enda lyst å holde litt til på hemmeligheten, så de får nok beskjed om å ikke si noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Det er bare jeg og mannen min som vet det:-) Jeg er 9 fullgåtte uker i morgen,og har ikke tenkt å si noe på enda en god stund! :-) skal si det til den vordende storebror da,men han er en hund,så tviler på han sladrer,hi-hi! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi like langt på vei vi da.. :) jeg er også ni fullgåtte uker imorgen. :)

 

Vi skal fortelle det til jul. Da er vi på den "sikre" siden av svangerskapet. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til mamma, pappa, lillebror og hans kjæreste samme dagen som jeg tok testen jeg... Vet ikke hva som er vanlig, men jeg klarer ikke å holde slikt for meg selv.... Sa det på jobben i dag (er 10+6 i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til foreldra mine, og et par veninner som også er gravide!

 

Ellers skal vi fortelle det rundt juletider tenker jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, venter nok litt m å fortelle...er 5+5 i dag...men mamma vet d da...klarte ikke å holde meg...dessuten så hun d på meg...men hun trodde jeg var lengre på vei enn hva jeg er da...Hun sa hun hadde sett d i flere uker...he he...så da visste hun d før meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp å si det til noen jeg... Det er jo det man har familie til... Mamma og storesøstra mi har gått og annonsert det til ALLE. Er 11 + 0 i dag og jeg personlig hadde vel helst sett at de venta litt med å si det til alle. Det er jo selvfølglig veldig bra at de synes dette er hyggelig, men... tenk om noe skulle skje... og jeg veit at det er mange der ute som veit noe ytterst personlig om meg.... og hvis de da stiller spørsmål... hvordan reagerer jeg da??

 

Fortell det når du føler deg komfortabel med å fortelle det! Og ikke fortell det til folk som kan klassifiseres som synonymer til de største ukebladene...

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi fortalte det i på lørdag..Sambo sin 30 årsdag. For da var begge familiene samlet. Er 9+1 idag. Men nå tror jeg mamma og svigermor har sladret til endel..hehe..Det gjør ikke så mye. Håper jo alt skal gå fint. Og OM det skulle skje noe, så tar man det da. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fortalt det til min beste venninne som også er gravid, i tillegg til min kjære selvfølgelig.. Er 6 uker på vei i dag, og har planlagt å fortelle det til familien på julaften, da er jeg nesten 10 uker.. Kunne sikkert ventet lenger, men for en fin julegave for familien da:) Første barnebarn på min side:) Så regner med nyheten blir godt mottatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...