Gå til innhold

Jeg har aldri blitt spådd av noen her inne før, men i dag lurte jeg på om jeg skulle legge inn en forespørsel..Noen som har tid??

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er vi i ferd med å gjøre noen drastiske endringer i familien. Da i håp om en positiv endring.

Vi er en lykkelig familie, med mine, dine og vårt barn. Er kjempeglade i hverandre, så på den fronten er vi ganske bortskjemte..

Jobbmessig så har jeg det ikke bra. Trives ikke og har virkelig problemer med min sjef. Han er ikke helt i vater hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg har skrevet oppsigelse, men fikk ikke levert den på fredag. Han skal få den i morgen..

Samtidig med dette har vi planer om å flytte. Venter på svar om vi får en leiekontrakt eller ikke. Eier av dette huset er usikker på om han skal leie ut eller selge.. Skulle få svar før jul...

Vi skal selge dette rekkehuset vi bor i nå. Her er det mye gjeld på det, men er likevel veldig spent på hvordan salget vil gå.. er det lurt av oss å selge?

Om vi ikke får leiekontrakten, må vi kjøpe noe annet. Har et møte i banken til neste uke.. Får vi lån?

Mange store planer om endringer akkurat nå. Vet at ikke tidspunktet for å si opp jobben er det beste akkurat nå, men jeg kan ikke være der lenger. Blir dårlig.. Er positiv, så jeg tenker at jobb ordner seg alltid..

Dette her ble litt mye, håper allikevel dere skjønner litt av det jeg prøver å spørre om..

Ufattelig glad for noen svar..

Klemmer fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...