Gå til innhold

Jeg synes det er skikkelig dårlig å hetse meg bare fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vet om jeg skriver alle innleggene selv?!

Kanskje jeg er en schizofren

Skrevet

Hei igjen! Så hyggelig at det er aktivitet her i kveld også!

Nå ble jeg glad! Føler meg med et så veldig anonym og det er så digg!

Stå på alle anonyme, vi er ikke schizofrene, bare en smule anonyme!

Skrevet

Begge de anonyme barna mine sover og snart skal jeg gå og sove den anonyme søvnen min jeg også!

Jeg holdt på å bli avslørt her tidligere i dag da den anonyme babyen min trykket på Enter. Fikk litt hetta, så har holdt meg unna. Vil jo ikke komme i fare for å bruke nicket mitt. Kanskje ikke så farlig siden jeg egentlig bare heter

Skrevet

Det kan du ikke vite med mindre du skriver et innlegg selv og signerer med

Skrevet

Hei igjen til deg også!

Har du hatt en fin og anonym dag du da?

Min dag har vært veldig anonym og veldig fin.

Klem fra en annen i kategorien

Skrevet

Bare prøv!

Det er lettere enn du tror!

Skrevet

HAha- he-he.

(*vi anonyme kan jo le*)

Skrevet

Hei!

Ja, min dag har vært riktig så anonym. Jeg gikk meg en anonym tur med mitt anonyme barn og så bare anonyme biler i de anonyme gatene rundt her jeg bor. Middagen i dag var ganske så anonym, anonym kylling i anonym saus. Ellers sitter jeg nå her på den anonyme dataen min og snakker med dere andre anonyme om ganske så anonyme ting.

Hvordan har så dagen din vært anonym?

En anonym klem fra

Skrevet

ja, jeg fikk med meg den anonyme actionen som skjedde med deg og den anonyme babyen din. ennå gått du slapp å bruke det egentlige nicket ditt. For da hadde alle de andre ikke-anonyme sett på nicket ditt og trodd at du er litt gal og har skrevet over 50 innlegg selv....

De tror nemlig ikke at det er mer enn en som er

Skrevet

Vil bare forsiktig minne deg på at du kan søke om støttemedlemskap til halve moroa. Det eneste du trenger å gjøre er å skrive et innlegg og signere med

Skrevet

dagen min har vært ganske så anonym. Min anonyme guttebaby sov så dårlig inatt i den anonyme senga si, så idag har vi ligget i den anonyme dobbeltsenga og hatt er riktig lang og anonym søvn. Nå er han lagt for kvelden, og jeg har netopp spist opp hele den anonyme julekalenderen som jeg fikk av min anonyme mann. Imorgen skal jeg kjøpe en helt lik i den anonyme butikken slik at ikke min anonyme mann merker at jeg har spist opp den anonyme gaven...

Stor klem tilbake, en klem som er..

Skrevet

Ja, de forstår ikke hvilke voldsomme krefter som er satt igang her inne etter at vi fant hverandre og endelig står fram som det vi egentlig er, nemlig anonyme!

De andre (nickerne) forstår ikke hvordan det er å være

Skrevet

Husk at all deltagelse her skjer på eget ansvar og risiko. Det er helt frivillig!

Jeg aner at du også er hekta siden du valgte å signere med

Skrevet

Kan det ha sammenheng med navnet?! ;o)

Skrevet

Takk for det ja! Den anonyme planen synes jeg var ganske smart ja. Takk for at dere legger merke til en som har masse gode ideer selv om hun er

Skrevet

Så koselig at den anonyme babyen din fikk komme over til den anonyme senga di, så han fikk sove den anonyme søvnen sin som sørger for at han er i et aldeles anonymt humør når han står opp!

Jeg lurer på om jeg skal spise opp den anonyme kalenderen til den anonyme sønnen min, men jeg vet ikke om de har flere i den anonyme butikken, så jeg vet ikke om jeg heller bør gå foran som et anonymt forbilde og la den være til den anonyme desember begynner. Men jeg har veldig lyst på litt anonym sjokolade å kose meg med slik at den anonyme kvelden min blir enda mer anonym.

Jeg håper ikke den anonyme mannen din finner ut hva du har spist for da er det ikkes ikkert han kommer til å være anonym så mye lenger.

Det kan i hvertfall være siste gang du får en anonym gave fra han og det hadde jo vært litt uanonymt, ikke sant?

Stor anonym klem tilbake fra din venn

Skrevet

Uten tvil!

Fint navn forresten;-)

Skrevet

Ingenting å takke for!

Jeg er selv

Skrevet

Til min kjære venn anonym

Nei, jeg mente ikke å få deg over i anonyme, forbudte tanker altså. Den stakkars anonyme kalenderen til din anonyme sønn må du ikke spise! Eller, til nøds hvis du visste at de har nye anonyme kalendre på butikken, slik som jeg vet er tilfelle her.

Den anonyme sjokoladen var forresten ikke så kjempegod, selv om det var ekstra fin, anonym kalender. De klarer liksom aldri å lage kjempeanonym og god sjokolade i de anonyme julekalenderne...

Skrevet

Du har helt rett min anonyme venn!

Jeg må tilstå at jeg her en dag da jeg følte meg en smule anonym heiv innpå den andre anonyme kalenderen som var i huset og det smakte ikke akkurat anonymt, om du skjønner hva jeg mener. Ja, selvfølgelig forstår du meg, du er jo også

Skrevet

Det er så flott at vi har funnet hverandre her alle anonyme og har sånn anonym-power altså!!!

Kanskje vi kan få til noen anonym-treff med de anonyme babyene våre? Noen som har noen forslag på hvordan det skulle foregå?

For alle må jo fortsatt ha status som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...