Gå til innhold

Jeg synes det er skikkelig dårlig å hetse meg bare fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er anonym! Hvordan kan dere vite om det meg anonym dere klager på og ikke en annen anonym? Det er vel ikke bare meg som er anonym her inne? Jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser innlegg som snakker nedsettende om anonym! Jeg tar det faktisk ganske så personlig! Hadde du likt hvis ditt nick fikk klager i hytt og pine, kanskje? Anonym er også et type nick! De anonyme har også rettigheter! ÅÅÅÅÅÅÅÅ! Verden er så urettferdig! Hvorfor kan ikke dere like meg? Er det fordi jeg er anonym at jeg ikke får være med i gjengen? Det er diskrimminerende, synes jeg! Men jeg er jo bare anonym! Hva er galt med det? Kan ikke jeg få lov til å være litt anonym da, hvis jeg føler det passer meg? Jeg er nemlig ganske så anonym av meg! Hadde jeg brukt et annet nick hadde dere ikke lagt merke til meg en gang! Hilsen anonym!

Skrevet

Kanskje vi skulle fått oss vår egen side her inne? De anonymes, eller noe?

Skrevet

Du kan jo melde deg inn i en anonym forening, AA f.eks!

Skrevet

takk for at det finnes en tråd for sånne som oss!! :-))

Anonymtråden.

Skrevet

Tror nok hetsingen kommer av at det er flest sure og frekke svar fra anonyme.

Har ikke noe imot anonym jeg, så lenge du behandler andre som du selv vil bli behandlet!

Skrevet

druett-gutten

men du hører vel ikke hjemme på denne tråden??

he-he

Skrevet

oooooooops:) Glemte meg:) Beklager:)

Skrevet

Jeg er da ikke sur eller frekk, jeg er bare anonym.

Men fint du ikke har noe imot meg!

Du kan kanskje bli støttemedlem i Anonymes? Vi trenger sånne som deg!

Skrevet

Bare husk at neste gang må du signere med...

Skrevet

Hvis man bare er støttemedlem holder det kanskje å signere med støtteanonym?

Skrevet

ÅÅÅ- kan jeg få bli med her også?? Jeg er nemlig veldig anonym. Hvordan vet jeg hvem anonym jeg skal snakke med for å bli tatt opp som medlem? Eller holder det bare å signere med

Skrevet

Jeg tenkte å gå og legge meg nå!

Og jeg håper jeg står opp til et mer innkluderende forum der det også er plass til de anonyme!

Jeg oppfordrer alle dere der ute som bruker nickene deres til å tenke dere godt om før dere hetser en anonym! Husk vi er også mennesker med følelser sånn som dere og vi kan også bli lei oss. Det bare synes ikke så godt fordi vi er så

Skrevet

Du kan snakke med meg. Det er jeg som er

Skrevet

Sammen er vi sterke! Kjempekoselig å bli kjent med dere andre anonyme her inne! Jeg føler meg med ett ikke lenger så

Skrevet

sant det! sammen er vi synlige men hver for oss er vi...

Skrevet

Anonyme Dibbere... holder til i lokalene ved siden av anonyme alkoholikere... og gjengen... HAHAHA

Skrevet

ja, det stemmer. Og du er en av oss ; gratulerer!

Velkommen, på vegne av alle anonyme...

Hilsen en

Skrevet

Tusen takk =) Er første gang jeg er anonym så jeg er litt fersk i dette... Si meg, gjør jeg det riktig da? Men jeg håper på å bli en flink anonym med tid og stunder. Må bare jobbe litt...

Skrevet

Vi er så heldig at vi har ytringsfrihet her til lands og da kan folk spare seg for sånt. Respekter det!

Enig med dere Anonym`er ;o)

Stå på!!

Skrevet

Riktig god dag ønskes til alle dere anonyme!

Håper dere har sovet riktig godt i natt og at alle de anonyme barna deres er i strålende form og humør!

Jeg håper denne dagen blir en ny start for oss!

Gleder meg til å tilbringe nok en dag som

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...