Molait Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Halloooo, kom bare kom, vi står med åpne armer!! Eller noe sånt..hehe Det hele begynte med cat og meg så hadde ikke folk "trengt" seg på hadde det ikke vært så mye liv der:) Tråden er for all del ikke lukket. Noen er innom en tur nå og da, noen blir en stund og forsvinner igjen og noen blir fast inventar. Bare koselig med friskt blod. Stikk innom en tur da vel:))
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Hmmmm...kanskje jeg slenge meg på,hehe! Men det var ikke meningen å fremstå som en sånn "bhuuu,jeg vil også værra med" hihi. Men stemmer det at noen av dere er fra Lillesrøm område,eller er jeg på "tur" nå.....(maga surrehue)??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 De fleste er fra området ja. Jeg er fra skedsmokorset og det er petronella også. Tiny bor på B-lia og Molait her er fra Fetsund.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Der ser du........Super avslørt som smugleser*S* Er selv fra Lillestrøm:)
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 Og svanine bor i Oslo (ved ryenkrysset) og 1D i Trondheim (litt outsider) Simbamamma fra Hamar (litt out der og) Herkules er fra Bærum men hender hun tar turen hitover. Lillestrøm ja..da passer du perfekt da jo:D Komme til pikene på hjørnet kl 12 i morgen. Tiny skal dit. Og jeg tror jeg. Flere der som vi ikke har møtt før. Bare sett deg ned der det bugner av barnevogner..hehe (ligger info på dib-treff)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Ja så var det meg og info da.......Født og oppvokst i Lillestrøm,men flytta da jeg var 19 år til Ski. Kanskje jeg dukker opp en gang når jeg er "hjemme"
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2006 ah..Ski. Ja da passer du ikke SÅ perfekt alikevel:P Nei men si ifra om du er i traktene så får du slenge deg på. Imens er det bare å slenge deg på tråden om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå