Gå til innhold

Flere som har bestemte barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min våknet nå klokka ti (la seg i egen seng klokka syv). ville absolutt ikke være i sengen, og ikke på fanget. ikke skulle jeg bære heller...tenkte hva ER det du vil?? (hadde en anelse om at h*n ville opp og i stua igjen, noe som ikke var aktuelt. satte h*n på gulvet for å se hva h*n ville... åh jammen ruslet h*n inn på vårt rom og bort til dobbeltsengen....hyyylte og ville oppi....så det var i vår seng h*n ville.... får komme inn til meg på morgenen og få pupp der om h*n våkner veldig tidlig, så sover vi litt til før vi står opp.... ville vel heller ligge og kose hos meg da, enn i egen seng. men fikk heldigvis lagt h*n til å sove i egen seng igjen....gråt sårt til å begynne med men. stakkar liten! men har jo så godt av å sove i egen seng, både vi og h*n. syns det er litt kos å ha h*n i sengen jeg da egentlig, men vil ikke at h*n skal sove hos oss hele natten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er klart han vil sove i deres seng. det er koselig det vet du. stakkar a. nydelig vel.

Skrevet

ja, liker å gni nesen sin mot min før h*n sovner.....det syns jeg er kos da!!!!!

men har ikke tenkt til å legge meg klokka ti heller...

sover godt i sengen sin nå. om h*n våkner tidlig igjen, får h*n komme inn...kommer ikke til å nekte det..... :-)

Skrevet

skal love deg at datteren min er bestemt..hun vet akkurat hva hun vil heletiden.trodde ikke de begynte med det så tidelig..hun er bare 6.5 mnd

Skrevet

jenta mi er verdens snilleste og roligste, men hun vet nøyaktig hva hun vil ja :) er straks ett år nå da, men det har vært slik lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...