Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hvor gammel er barnet sånn ca når det sluttes med grøt. ?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Snuppa mi er snart 17 mnd og hun får grøt på kvelden ennå . Hun kommer til å få grøt til kveldsmat så lenge hun vil ha den
mamman&andrea Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Snuppa mi slutta når hun var 13-14 måneder tror jeg. Hun ville rett og slett ikke ha det lenger. Så du kan egentlig bare la barnet bestemme selv, jo lengre jo bedre.. Det er jo veldig sunt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Gir grøt enda. Jenta mi er 13 mnd. Men har jo sluttet med de dyre Nestle grøtene da... Hun får Bjørns havregryn som jeg koker på melk et par min. Tilsetter bananbiter, eller kanel/rosiner osv. osv. VELDIG SUNT og metter veldig godt. Koker det på H-melk. HAVREGRØT er TOPP :-)
Ella i farta Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Slutta da han begynte i bhg, da ble det mer naturlig med brød. er lei av å koke all den grøten og når han prefererer brød så er det greit.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Vi spiser alle havregrøt til frokost - det er da ingen alder man ikke kan spise grøt i?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Jeg gir fortsatt nestles musli grøt..både morgen og kveld. Hun liker det godt,og er snart 17 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå