Angelas_Baby Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg fått nok!!!! Jeg har så j**** vondt i det fordømte bekkenet mitt, og det har blitt 300 ganger værre bare på 3 dager. I dag har jeg nesten valgt å tisse i buksa enn å reise meg opp for å gå på do! Sover nesten ikke engang siden jeg har så vondt. Jeg er ikke lei av å gå gravid sånn sett, junior kan godt bo i magen et par uker til....men jeg er så lei av å ha så vondt!! Og i tillegg har jeg fått sånn kløe... Jeg klør overalt, og jeg klør meg til blods! Satt nettopp på nytt sett negler, og de er perfekte klø-pinner!!! Men det er ikke bra å klø så mye vel?!!?
studentbaby Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Huff huff huff...har MASSE medfølelse!! Særlig bekkenet, veit kordan det kjennes ut ja...og eg sie det samme - hadde det ikkje vært for det skulle eg sett lyst på dei kommande vekene!! Men vi får håpe at babyane finne ut at dei må ned og feste seg snart - det skal visst stabilisere bekkenet og vi får mindre vondt! *kryssa fingrane* Men den kløa, den høyres ikkje bra ut! Ikkje at eg har veldig peiling, er førstegangs, men eg ville ringt føden! For eg hugsakje heilt ka det va, men et el anna e det jaffal når ein klør sånn...jo, det kan bety for høge leververdia!?! Trur det. Ring og spør jaffal!! Ikkje sitte å bekymre deg, det gjør vondt verre. Masse lykke til!
Angelas_Baby Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 Ja, det er skikkelig nedtur, jeg vil jo nyte de siste ukene som gravid!!! Men skal det bli bedre når hodet har festet seg? Da håper jeg hodet ikke er festet, og at det gjør det i morgen Oj... har ikke engang tenkt at det kan være farlig med den kløa jeg... Bare at det er forferdelig irriterende/vondt!
studentbaby Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Ja, det skal bli bedre - både jordmor på helsestasjonen og jordmora på kurs på fødeavdelingen sa det jaffal. E vel alltid nåkken få som ikkje oppleve det, men eg håpa jammen at vi får det bedre! Snuppa mi kan godt feste seg, e i uke trettiåtte... Men du, ta å sjekk den kløa altså. For sikekrhets skyld
studentbaby Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Og du, her om svangerskapskløe - ikkje så ille som eg trudde!!!: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/svangerskapskl_e
Angelas_Baby Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Jeg fikk ikke opp noe på den linken jeg...Hmmm... Men jeg skal til jordmor på tirsdag, så skal få sjekket opp da Tusen takk hvertfall
Kristannaa Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Henger meg med på den streiken! Nå har jeg gitt opp å prøve å sove,pga dette bekkenet:/ Må si at noen ganger frister det faktisk å tisse i buksa! Den kløen høres jo helt forferdelig ut! Har du prøvd å smøre med noen fete kremer? Lykke til hos jordmor hvertfall!Du må si fra om det. håper hun har noen tips:)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Uff da jenta mi!!! Ikke noe gøy å lese at du ikke har det noe bra Skal krysse fingrene for deg jeg, og håpe at han snart kommer ut!! Og så tenker jeg selvfølgelig masse på deg Stor klem fra meg og Maya!!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 det trenger ikke være svangerskapskløe, selvom det klør... huden strekker segi svangerskapet, og da klør det... og da er det vanlig at det klørpå magen og lårene og ellers dær strekkmerkene er.. klør det over hele kroppen og INNI hender og føtter, og ingen kremer hjelper, så ville jeg ha bedt om en blodprøve for å sjekke verdiene..
MM med spire Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Så kjipt da Angelas_baby... Har du prøvd å bade i varmt behandlingsbasseng??? Det er det eneste som hjelper på bekkenet mitt iallefall... verdt et forsøk, selv om du ikke har så lenge igjen.. også bruker jeg krykkene mye her hjemme, de avlaster litt de og... Lykke til!!!
Snupidupi Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Æ e gjerne med å streika!!!! Bækkenet har faktisk bidd bedre i det siste... men æ har vært kvalm og uvel i mange mange daga... har telbragt mestpartn a hælga i sænga... tåran trilla førr ingenteng... æ e slitn trøtt og lei... Kan ikke vær greit førr ei frøken på to år å vær hjemme i lamme ei mamma som mæ... Hilsn frøken negativ
Angelas_Baby Skrevet 27. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2006 Ja, har smørt meg endel.... Med feite kremer, og prøvd oljer, men klør like mye...men jeg får fortere sår når jeg klør meg etter at jeg har tatt på krem...klarer bare ikke la være å klø! Har hatt noen sånne klø-perioder før jeg var gravid, ved skille fra sommer til vinter og motsatt....Men nå syns jeg det klør ekstra mye..?! Klør ikke inni hendene, så da er det nok ikke farlig. Begynnte med krykker da jeg kun var hjemme jeg og, men nå MÅ jeg ha de når jeg er ute også, har ikke sjangs uten. Gleder meg til jeg skal til JM i morgen, høre om hodet ikke er festet, og kanskje hun syns synd på meg og gir meg 20 modningspiller!!!! hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå