Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er snart 20.uker å har ikke kjent noe ennå:-(.. er det bare meg eller ,føles sånn ...:-/...
Gjest Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 er du førstegangs? kjenner nok liv i løpet av en mnd skal du se ;o)))
Jente1980 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Du skal bare slappe av, helt normalt! I flere gravide bøker står det at det ikke er vanlig å kjenne noe liv før rundt uke 20 for førstegangsfødene. Liv kjenner du tidsnok. Jeg er i uke 22, kjenner liv daglig, men det er enda ganske "svakt". Når du først har kjent det så har du det gående.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 I know how you feel! Jeg var unødig bekymret i lang tid fordi jeg ikke kjente noe (jeg så henne på UL og hørte henne hos jordmor da), men nå er jeg i uke 26 og har kjent svake spark i vel en ukes tid. Det kommer :-)
mor til roy+1 på vei Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Hei! Ville bare si at det kan være vanskelig å kjenne spark dersom morkaka har satt seg på fremre vegg.. da fungerer den som en bilpute, slik at spark og bevegselser er mindre merkbare. men når babyen blir større og får dårligere plass der inne, så merker man det bedre. Det sa ihvertfall jordmoren til meg, da jeg var på ul.det er derfor jeg har merket så lite til sparkene. jeg er nå i uke 21, og kjente sparkene skikkelig første gang i forrige uke.
Pirkeanonym Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Jeg er i uke 19, og kjenner heller ikke liv. Kanskje litt avogtil, men dette er min første, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter;o) Morkaka sitter på fremre vegg, og på begge ultralydene lå babyen å sparket nedover i bekkenet, noe som gjør at en ikke kjenner det i følge jordmor. Det er sikkert ikke så lenge å vente for oss:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå