Mille-k Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Skal dere ha det? Da jeg fikk sønnen min for snart fem år siden, sa de på helsestasjonen at babyer under ett år ikke skulle ha pute. Er det andre retningslinjer nå? Jeg kommer uansett ikke til å bruke pute, men lurer...
cec26 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei:) jeg bukte en sånn pannekake pute som jeg kaller det... til sønnen min.. den er helt falt...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 jeg har pute, men vet jo ikke om jeg skal bruke den. det sies at barn med pute lettere unngår flatt bakhodet. ikke vet jeg, var nå derfor jeg kjøpte det.
rødhette* Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Vi har ikke kjøpt pute. Vet svigermor har kjøpt pute så vi har til vi skal bytte fra kurv til sprinkelseng... Men hvor tidlig skal man ta den i bruk?
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Jeg kjøpte babypute tilhørende babydyne på princess. Den er omtrent flat, er gåsdunsdyne. Jeg kjøpte den i grunn fordi den kan jeg bygge rundt babyens hode, uten at den blir altfor hard. Ved å være flink å legge babyen både på siden og ryggen, pluss en slik pute, vil jeg kanskje kunne unngå flat bakhodet.
Maisie Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Har også kjøpt sånn på Princess. Den er rimelig flat, og ikke særlig dyr. Har også hørt at en flat liten pute kan brukes for å unngå et flatt bakhode, men at babyputer ikke er nødvendig, så vi får se om jeg kommer til å bruke den.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Har hørt anbefalt at babyer ikke skal bruke pute. Om det er "siste nytt" eller noe som henger igjen fra gammelt av vet jeg ikke. Har også bestemt oss for ikke pute ettersom ungen ikke trenger det og sannsynligvis har det bedre uten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå