Gå til innhold

Kjenner alle liv, unntatt meg?!:-(

**My little Miss drama and I**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjenner heller ikke noe liv enda:( er 18 uke på vei!

jeg har vært litt små bekymret i det siste, har hatt litt mageknip og stikkinger nederst i magen.. men trur det er livmoren som vokser!?!

føler også at magen min har blitt mindre, men den har også blitt hardere!

Har allerede svart på dette inne på 2.trimester, men skriver inn et lite svar her også:) Ingen grunn til bekymring jenter, det varierer veldig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap. Jeg hadde heller ikke kjent noe liv før jeg var på UL, men plutselig så kjenner man det, og da er det igang:) Som nevnt tidligere så er det ikke vanlig å kjenne liv før rundt uke 18-20 for førstegangsfødene.

Så morro for deg...Var nettopp på UL å det dytta ikke liv i lille tulla nei ,men så jo at det var mye liv da;-).. Men har sånn foranliggende morkake så får bare vente ,så lenge hun har det fint så...

Jag är oxå i 20 och har känt ett tag, men jag ska ha mitt andra barn! Med första kände jag inte förrens ca nu... runt v 20! Och det där är ju så olika! Inget att vara orolig för. Det är ju värre om man hela tiden känt massa och plötsligt inte gör!? Då ska man ju kolla det! Men hör med legen nästa gång? (Fick tipset med nr 1 att dricka lite saft och sedan lägga mig och slappa för att lättare känna liv :) Lycka till

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...