Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er det noen som vet om det er tilgang til internett på pasienthotellet dersom man tar med seg bærbar pc?
Karine med 3 søte... Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Det kommer ann på hvilket pasient hotell det er snakk om. På ulevåll er det kun nettilgang i kafeen ikke på hotell rommene.
Maisie Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Tar dere sjansen på å ta med dere laptopen på sykehuset? Trodde de oppfordret til å ta med så lite verdisaker som mulig. Hvor gjør man av de verdisakene man har med, ligger de bare fremme foran alle? Er ikke så avhengig av pc at jeg trenger den med når jeg skal føde, så for meg er det egentlig uaktuelt. Men jeg bare lurte.
Beatej80 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg vet ikke hvordan tilgangen er på rommet, men vet at de sykehusene jeg har vært på så er det eget internett som er til for pasienter. Enten på bibliotek eller såkalt fellesrom. Men da må man jo også være oppegående. Litt verre om man er sengeliggende da....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Trodde vi var der for å bli kjent med vårt barn jeg? vet at i Trondheim har de ordnet det slik at det er pc på alle tvn på rommene, ut i fra hva jeg forsto. men tror ikke en har tid til å surfe på nett akkurat. regner med at når barnet hviler så har du behov for litt hvile selv også. regner med vi e slitne etter fødsel, og så får en jo ofte besøk også
Beatej80 Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Til anonym: For min del så har jeg ikke fått barn enda, men har vært innlagt på sykehus for andre ting. Regner ikke med at jeg får tid til internett når babyen er født!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå