mamma til Armand & Even Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 bare omega 3. spiser masse frukt hver dag så trenger ikke vitaminer (:
rødhette* Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Etter anbefaling fra jm, tar jeg omega3 og jerntabeletter. Er skeptisk til å putte ting i tabelett-form i kroppen, hvis det ikke er noen spes grunn til at man trenger det... Har variert kost, derfor trenger jeg nok ikke vitaminer. Spiser lite fisk dog, derfor omega3.
Beatej80 Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jerntabl., omega 3 og kalsium. Eter såpass variert kost og mye frukt og grønt og føler at jeg ikke trenger mer vitamintilskudd.
tessa 82 Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 jeg bruker "gravid", fra nycomed. Også omega-3 da....
Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Bare jern, lavt jernlager og hb. Ellers spiser jeg masse fisk, frukt og nøtter og tror ikke nurket i magen min eller jeg lider noen nød
Gjest Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Fikk råd fra jordmor om enten å drikke masse melk, eller ta kalk. Så jeg valgte melka. Egentlig er det ikke så mye heller. Anbefalt 2-3 glass om dagen. Og så tar jeg omega-3. Er ikke så flink til å lage fiskemiddager, så da ble det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå