Gå til innhold

Erfaring med Quinny Zapp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Jeg har Quinny Zapp og er superfornøyd med den!!

Passer nok best fra barnet er godt og vel et år,for da fylles den ut mest riktig.Lillegutt både sitter godt og sover godt i den,til tross for at ryggen ikke kan legges ned.Et triks når han sover er å legge vognen bakover og støtte den på f.eks. en stol som står støtt (må selvfølgelig ha han under oppsyn) da får man full liggestilling..Når han var rundt året datt hodet litt fram når han sovnet,men dettte er ikke lenger tilfelle-han er nå 16 mnd.Den er også utrolig god å trille,til tross for små hjul.Jeg har prøvd endel forskjellige vogner,grunnet vogndilla:)men denne kommer vi definitivt til å beholde!Har den som ekstravogn for reiser ol.Har også hatt gleden av å bruke den mellom bytte av de andre vognene.På ebay kan man få kjøpt både handlenett,stelleveske og handlekurv som er spesialdesignet for denne vognen. Anbefaler den på det sterkeste! Fetteren på 2,5 år lånte den en gang og de skrøt veldig av hvor god den var å bruke til han! Bruker den akurat nå fordi jeg venter på ny vogn (igjen)og lillegutt koser seg i den med skinnpose,som fint får plass.Den er både bred og langrygget i sittedelen! Så løp og kjøp:)

Skrevet

vi har goså en zapp og det er nok eneste vogna som blir i huset til vognperioden er slutt....som vognoman med 3 små¨har jeg testa ut en god del og zappen er bare supersuper...

Minsten har hatt den siden ahrn var 1år og 1uke og er nå 16mnd. Om minsten ikke er med så hender det ofte at han på 3år sitter der om han blir kje i beina...og vogna er like fix å trille uansett!!!!!!!

Skrevet

Enig! Er også vognoman! og Zappen er jeg superfornøyd med! Den skal ikke selges!!!!

Eneste dumme er at den ikke funker på snø, men det sier seg jo selv, den har jo så små hjul! men det viste jeg jo før jeg kjøpte den, bare så synd vi har lange vintermåneder i Tromsø!

Skrevet

Jeg stemmer i og sier meg enig at dette er en fin vogn til bybruk og reise. Jeg har brukt min masse sammen med maxi cosi brakettene mens guttungen var baby. Kjekk og ha understellet i bilen også bare sette setet på når man skal handle eller gå i byen en ettermiddag.

Litt kjedelig at den ikke kan legges med, men det er ikke så veldig stor problem. Fletter bamse inn i selene slik at det blir til en hodestøtte.

Passer definitivt best fra cirka 1 år, men han på 9 mnd sitter fint han også så lenge han ikke sovner. Jenta mi er 2.5 år og sitter fortsatt fint hun også.

Fin og kompakt transportbag følger meg itillegg til regntrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...