Gå til innhold

Hva er dine favorittplagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine favorittplagg nå som du går gravid????

Jeg har egentlig ganske mange favorittplagg for tiden..

- UCLA joggebuksa mi ;)

- store tskjorter (varierer litt med dagsformen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff ingenting, føler meg tjukk i alt:-P.. men det beste er sambo sin joggebukse og en god genser/uten undertøy faktisk..... (når jeg er hjemme sef)...

Skrevet

E iallefall veldi godt å gå i joggebukse...sku hatt fleir enn bare de 2 æ har:p

Skrevet

Snekkerbuksa og gravid buksene mine + noen joggiser..Uff man ser lett nå assa at kroppen har forandret seg! (rumpa) har lagt seg ut og greier..Hehe..

Skrevet

eg går bare i en jazzbukse/dansebukse, hele tiden..... hehe. kun den som er behagelig nok. ellers er det vanlige gensre, og jakker. går kun i ett par sko, fjellsko lignende. hehe rart det, men kun det jeg vil ha på meg

Skrevet

Mammabuksene mine og stretchgensere fra Bik Bok.

Og pysjen når det er kveld..... *rødme*

Skrevet

Mammadongeribukser + en lang tettsittende genser. Har kjøpt (og fått siden jeg nettopp har hatt bursdag) masse gensere fra Bik Bok og Vero Moda, der har de kjempemange lange fine gensere og topper som passer perfekt for gravide, kanskje spesielt litt "unge" gravide (under 28-30 år).

Skrevet

Mammakosedressen :-)

Skrevet

Selvfølgelig alle joggebukser :) Og, mammasinglettene fra hm.

Men, det absolutt beste over det beste er en hettegenser som er mannen min sin (litt for liten for han, men perfekt til med). Den er skikkelig tukk og god, og så utrolig myk! Kjempe deilig å daffe i hjemme, og knall uten noe under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...