Gå til innhold

lakserolje - farlig?

meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det er flere tråder her om denne lakseroljen. Heter det forresten bare "lakser-olje"? Men ikke blitt helt klok på om det er "farlig"? Dersom en er ved termin. Grunnen til at jeg fortsatt lurer er vel fordi noen også påstår at sex er farlig, fordi det kan skade hodet til babyen.. (eh.. :) hehe) Og det er jo hvertfall ikke tilfellet. Så jeg lurer på om dette med lekseroljen også er "hysteri"? Noen som har hørt med legen sin om det? Og fått et klart svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lest at det ikkje e å annbefale...Sa det tell ho mamma her en dag...Ho syns det va veldi rart, det va veldi vanli å ta før i tia...Da gjor vesst alle det...Men muli dem har funne ut i seinere tid at det ikkje e bra...

Har lest at babyen kan bli veldi stressa, og dermed bærsje i fostervannet...Og det e ikkje så bra at den lille får i sæ!!!

Åsså at det kan føre tell styrtfødsel...

Men æ ane ikkje ka som e rikti her!!!

Skrevet

Hvis du tar for mye kan det kanskje bli farlig.

Ellers tror jeg der verste som kan skje er at man setter i gang noen helsikes maserier som gjør kjempevondt, men ikke fører til noen fødsel.

Man kan også få sinnsyke smerter i tarmene av lakserende middel, hvis man ikke har forstoppelse - det er kraftige saker....

Jeg ville holdt meg unna og heller prøvd noen av kjerringrådene som ikke nødvendigvis fører til så mye nyttløs smerte.

Skrevet

jeg skal til jordmor på tirsdag. Skal spørre henne rett ut: "Kan jeg ta lakserolje"? Uavhengig av om det starter fødsel eller ikke, bare om det er FARLIG eller ikke. For meg eller barnet. Om det ikke setter igang fødsel, så gjør jo ikke det noe. Men tar det ikke dersom jordmoren min sier nei. Skal legge ut svaret hennes på tirsdag. Håper jeg får et klart å tydelig svar.

Skrevet

Det blir spennenede å høre svaret! jeg kan spørre jm min i morgen også, om jeg husker det..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...