Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 og det er ikke babyen som skal ut, det er gubben.... poden på 3 har fått den uvanen at han står opp om natten og skal være med på all ammingen. Så nå skal pappaen sove inne hos han i håp om at det roer han ned. jeg gruer meg litt for å sove uten han.....tipper at det som skjer er at han sover så tungt at han ikke merker at 3 åringen tusler forbi han på veg inn til meg....vi får se.
Molait Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 haha ja trodde det var nurket gitt:) Våkner 3åringen hver gang minsten skal ha mat??
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 neida...han våkner ikke...han sitter og venter spent. han er sinnsykt opptatt av babyen, ganske slitsomt. Han eier liksom lillebroren sin. Babyen sier knapt et knyst før storebror er på pletten.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Nommen er da litt søtt da.. en stolt storebror da... Hihi syns jeg ser det tusler forbi en sovende pappa..
Molait Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Sitter å venter? Men sover han ikke på natten da? Koselig at han bryr seg om lillebror, men skjønner det kan bli llitt slitsomt ja. Min er 8,5 år og babyn er ikke sååå spennende..hehe. Koser med ham og mater og bader, men har liksom sitt eget liv med venner og skole og treninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå