Gå til innhold

April: Jeg tror ikke på spøkelser.....

Anbefalte innlegg

men..... kan noen forklare meg hva som har skjedd her i helgen:

Lille og jeg er alene hjemme fra fredag morgen til i morgen kveld.

Jeg får av og til sånne gufs av husreddhet når jeg er alene hjemme. Det fikk jeg på fredag pga uværet og mørket og vinden, derfor låste jeg døren med sikkerhetslåsen med nøkkelen stående i. Fredga tidliger på kvelden var ei venninde innom her. Vi drakk et glass vin hver, og da jeg tok frem to vinglass fra fulle vinglassskapet vårt tok jeg to fremst (som naturlig er). Venninden min var aldri i nærheten av dette skapet, og junior rekker ikke opp. Lørdag skulle jeg kose meg med et glass vin alene. Da jeg skulle ta ut et glass frøs jeg til is, for da så jeg at alle glassene på BAKERSTE rad var borte??? Tidliger på kvelden dusjet jeg sammen med junior. Tv stod på med Postmann Pat gående på DVD med lyd og det hele. tenkte det var likegreit for han kunne se mer når vi var ferdige. Lille var sammen med meg på badet hele tiden...Da vi kom ut igejn hadde DVD'n stoppt, og Tv var av. Ikke bare sånn av som om fjernkontrollen var brukt, men av-knappen på selve tvn var av... Nå i ettermiddag var vi hos mine foreldre på middag. Jeg hadde gjort klart rommet til Lille før vi dro da jeg vet jeg ofte bærer han sovende inn... Dyna hang jeg over enden på sprinkelsenga, og satt opp vinduet. da vi kom hjem var vinduet igjen og dyna lå på plass i sengen hans....Jeg NEKTER å bli redd, men hvordan i huleste kan dette skje?? Tror ikke på spøkelser og sånt....

Fortsetter under...

Å herregud, her hadde jeg lagt inn årene og flyktet!!!!! Jeg tror jo på ALT slikt, tør ikke en gang å se reklamen for åndenes makt!! Huff, håper det går greit med dere og at det har en naturlig forklaring (som det helt sikkert har). Men hold oss oppdatert da, er jo litt spennende også, hehehe....

*ståpels på hele kroppen*

;o)

Herregud, jeg blir helt redd jeg... første jeg tenkte var at mannen din eller ei venninne vil ha det litt gøy med deg, men så du skrev på skrave at et bilde datt ned i tillegg så ble jeg skremt jeg og jah!!

Jeg tror på slikt da jeg har opplevd litt forskjellig, men aldri så mye på en gang! Men jeg ville nok tvingt til meg besøk eller stukket av til en venninne eller mamma!!

Skriv mer da hvis noe skjer!! Men du.. var det med vilje du skrev de innleggene uten navn og tekst... trodde ikke det gikk an jeg ;)

jeg tror egentlig ikke på sånnt jeg heller, men så blir jeg fryktelig skremt likevel... *Grøsse* Har ofte inbilte meg at jeg hører barnelatter her... men er en stund siden nå...og det kunne ikke ha vært snuppa for hun var bare 5-6 mnd på den tiden... Og dette var sånn 3-4 års latter... jaja... uff..hadde blitt fryktelig redd jeg, altså... Usj! Håper du slipper å oppleve mer sånnt!

Huff, slikt er så skummelt... Vi har begynt å oppleve litt slikt her ( til tross for det er ett helt nytt hus) Og jeg tror på alt slikt :o(

En kveld når vi kom hjem sto tv-en på... Vet jeg gikk inn igjen bare for å skru den av, så er helt sikker på at den var av... En kveld når jeg å sambo lå på hver sin sofa ble tv-en skrudd av.. til tross for at fjernkontrollen lå på bordet...

Og samme kvelden begynte gåbilen til alexandra å spille av seg selv, den sto et stykke fra oss... Gjett om jeg fikk panikk da ( PYSA)

og en dag satt jeg å mamma her.. og da hørte vi plutselig en mann som prata i babycallen... Og det er første og siste gang at den har tatt inn noe slikt.. litt rart at den bare tar det inn en gang hvis det er naboen.. eller er det vanlig kanskje..

Må si du er tøff hvis ikke du blir redd altså.. Jeg er sikkert den største pysa når det kommer til slikt... hehe.

I gamlehuset vårt er jeg sikker på at der var spøkelse.. det var faktisk alle andre som var innom også.. hehe.. Noe med stemningen i huset å gjøre.. Sambo tror ikke på noe slikt, men han er enig i at vi sikkert hadde en hybelboer i det huset... Og tror han snart er overbevist nå også.

Men der var ikke jeg redd på samme måte som her, for der har jeg følelsen av at det var mer noen som beskyttet oss enn at det var noen som vil oss vondt... ...

Håper du slipper å oppleve flere slike ting!! Det er så ekkelt.. også håpe jeg at jeg slipper å oppleve mere slikt, nå som vi skal begynne å være hjemme alene halve mnd :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...