Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hei, her kan man få tak i rimelig barnevogner http://gooba.no/index.php?findObject=true&artId=1705#bigimage
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Fint at dere legger inn tips på billige vogner osv, men har noen spørsmål Hva heter vognen/ merke? Hva slags innvendige mål har den? Hva er målene sammenlagt? Hvor mye veier vogna? Er det bare meg som stiller krav i tillegg til pris?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg vet ikke, men mener det sto noe om det på siden?? Uansett - jeg har kjøpt en sånn, for 700,- med bytterett, skal dra å se på den til uka. Viser det seg at den ikke holder "mål" får jeg pengene igjen... Finner jeg ut etter hvert at den ikke holder mål - kjøper jeg ny. 700 er jo ingenting. Og - vognen er etter forskriftene altså.
rødhette* Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Nå er jo gooba en nettauksjon-side, så 700 kr er jo ikke sikker pris.. Man kan være heldig å få den billigere, eller man kan måtte betale mer. De som vil lese mer om vogna, kan jo sjekke ut gooba sine sider og se bilder og slikt der samtidig... De har også vognposer og slikt der.
Fallerifallera Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Hei HI! Har du fått sjekka ut barnevogna nå? Spent på å høre åssen den er...
Mrs. Bouquet Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Ser ut til at en får mye vogn for pengene, men det sikkert ikke den vogna med aller best kvalitet.Men sikkert helt topp å ha stående hos besteforeldre, på hytta eller om man trenger en i reserve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå