ET FRØ I MAGEN Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Prinsessen min på 4 mnd har i di siste 14 dagene våknet flere ganger på natten.Sover ca 2 timer mellom hvert måltid,noen ganger 3 timer.Fått tips å gi mme på kvelden, men hun tar jo ikke flaske.Finnes det noen annen måte å gi det på?Tenkte på kopp, men er redd at det blir så mye luft som kan gi mageondt. Hva kan jeg gjøre?
så var vi 4 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Vet at flere av ungene her inne begynte å våkne mer når de ble rundt 4 mnd (var mange tråder om det) så det er visst ganske vanlig. Du kan gi det med kopp, men hos oss gikk det over etter ei lita stund. Prøv mange forskjellige flasketuter.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Gikk over automatisk til oss.. Du kan jo begynne med tynn grøt og skje? Jeg ga med melk med tutkopp uten dryppstoppen på,men må skjenke små super i slengen da...mye gris
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 det er ikke tid for øking av melkeproduksjonen da???? den øker best på natten, så det hjelper å nattamme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå