Gå til innhold

utslett på magen!§

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har utslett på magen, mulig svetteutslett. er det flere som har dette? hun hadde masse hormonutslett før idag, mend et har roet seg og det var på hodet. utlsettene på magen er nedenfor bleiekanten.. små røde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være atopisk eksem,skyllemiddel,el kanskje dere må prøve annen bleie?? hm... samme her oxo skjønner du.

Jeg bytta vaskepulver og skyllemiddel og smurte med inotyol salve. Ble bra med det samme. Klissete den salva,men la en liten myk klut i mellom magen og nattdrakten..

Skrevet

HS som jeg bruker sa at hormonutslett også kunne komme på magen. Men om de kan komme så langt ned på magen vet jeg ikke...

Skrevet

men atopisk eksem kommer vel som regel bare hvis det er i familien?

jeg er ikke så veldig bekymret av meg, tenker at alt er normalt til det motsatte er bevist..skyllemiddel bruker jeg ikke på hennes klær, og libero passer best til henne, men det er jo en mulighet å bytte noen dager.

de er, rundt den lille valken nederst på magen. hvsi dere skjønte den. det er derfor jeg tenker svetteutslett.

HI-førstegangs

Skrevet

Lukas hadde også utslett på magen i 1 mnd ca. Jeg smurte med Locobase repair 2 ganger om dagen, Da gikk det vekk etter 1 ukes tid. Har verdens mykeste hud på magen nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...