Gå til innhold

Til dere med barn på rundt 3 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med nattesøvn og sånn? Gutten min våkner 2 ganger per natt , og mange ganger 3 ganger per natt. Og da er han sta, han skal ha puppen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min blir 3 mnd om en uke og sover fra 22 til 8-9 uten å våkne. Er herlig... men tror jeg er ganske heldig. Skjønner at det er slitsomt å bli vekt, men det kunne jo vært verre. Leser her om noen som er oppe opp til 8 ganger per natt...

Skrevet

kjenner til problemet! min gutt er 3,5 mnd og har vært sånn noen netter, men er bedre nå. Tror han har hatt økedager...dvs. ofte pupp slik at produksjonen øker.

Skrevet

Så bra at han sover så lenge da! Jeg har begynt å gi han mme på kvelden, og da virker han ikke fult så hol på natta. Han har ikke økedager han her, men har økenetter,hehe! 8 ganger om natta? Gud...jeg skal ikke klage!

Skrevet

Min snupp våkner også 2-3 ganger pr.natt, er helt vanlig at de gjør dette frem mot seks mnd. alder. Jeg synes det er helt greit så lenge hun sovner igjen med en gang. Hvis jeg er trøtt tenker jeg bare på hvor fort tiden går allerede, er jo bare for en liten periode dette her, og så koser jeg litt ekstra med den lille klumpen og tenker på hvor heldig jeg er som har fått henne ;-)

Skrevet

min er 3 mnd om en uke og han våkner så og si to ganger per natt for å få pupp. blir de mette lengre av mme erstatning? synes det virker som de sover lengre de som får det på kvelden? eller er det bare tilfeldig?

Skrevet

Ja jeg har fått en liten følelse av at han sover litt lengre den første delen av natten etter at han har fått mme. Har hatt lyst til å gi han mme når han våkner på natta og, men da er jeg så sprengt at det blir aldri noe av:) Er det noen her som gir barnet flaske og ungen krever mme flere ganger om natten? Jeg føler liksom at barn som bare får mme at de sover rundt..

Skrevet

Oppe 3 ganger tenker jeg. 4 om vi tar med den rundt 24. Gitt at han sovner mellom 20 og 22 og ikke 24 som det hender han gjør. Opp hver 2-3 time. Etter 3 hender det vi må opp hver time. Hender og at det er dagen kl 4-5. Da er vi lysvåkne og prater og gliser og blir sinna om vi må ligge i senga.

De siste dagene har han sovnet rundt 21 igjen. (diiiigg) men tuller veldig etter 3. Gleder meg til har forstår konseptet bak ordet RUTINER!! ahh...*trøtt*

Skrevet

Snuppa her sovner gjerne for natta mellom 20-21 - sover da til 02-03...får en pupp eller flaske på 150 ml, og sovner igjen til 06-07. Får da en liten skvett pupp også kan vi godt sove 1 times tid til =)

Skjønner at jeg har det ganske greit på nettene i forhold til mange av dere. Men jeg fullammer ikke da - uheldigvis...lite melk her i gården.

Skrevet

Hun er 4 mnd, men sover gjennom natten med 1 mating i 4-6 tiden. Det har hun gjort veldig lenge...

Skrevet

De må nesten få lov til å spise et par ganger om natten når de er så små synes jeg! De blir fort nok store!

Min spiser også 2-3 ganger hver natt og det er positivt fordi: 1) melkeproduksjonen blir best stimulert om natta og 2) det preventive - kan forhindre at mensen kommer tilbake, for den som synes det er viktig...

men jeg er streng på at det må gå minst 3 timer mellom nattmåltidene, våkner han innimellom er det smokken han får og ikke puppen

Manglende nattesøvn har gått greit, det er først nå i det siste at jeg har begynt å savne en natts sammenhengende søvn. Har planer om å begynne å pumpe meg etter jul, slik at pappa kan ta nattevåken innimellom.

Har ingen tro på at han skal sove hele natten gjennom før han har etablert 3 måltider med fast føde hver dag - altså om ca 5 mnd - hehe

Skrevet

Har ei jente på 3 måneder. hun legger seg ca 2030, og får mat i 4 - 430 tida og sover da til 0730 - 800. Men hun får bare mme

Skrevet

Snuppa mi e 3 mnd og legger seg en gang ellom 21 og 22. Sover da t 3-4 noen ganger t 5-pupper og sover igjen. Våkner i 7-8 tia, pupper, skifter bleie og sover igjen, Står opp en gang mellom 9 og 11. Veldig fornøyd me nattrutinene. Flinke snuppa mi :)

Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig, jenta mi sovner stort sett kl 22 og ofte sover hun til 7-8. Men hun våkner også noen ganger i 4-5 tida for pupp.

Skrevet

Mina blir 3 mnd 7 des hun sover hele natta..

Skrevet

Glemte å skrive at jeg legger henne i 21/2130 tiden og våkner i 0800. Får kun mme

Skrevet

henrik legger seg mellom 19-20, og sover da til 5-6 før han får litt pupp, og sover videre igjen et par timer. er vel såpass mange timer i strekk at det kan kalles å sove rundt? han får bare mm da, så jeg er veldig fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...