Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ikke så veldig oppløftende egentlig. Er en eggpose som er 15mm. Det er den eneste som har vokst. På venstre side var det 2 på 12mm, men de har ikke vokst siden torsdag. Snakket med legen i Danmark nå(er så glad det går ann å kunne snakke med han på en søn) og jeg skal øke dosen idag. Skal gå fra 150 til 200. Hjelp.... Har aldri hatt så høy dose før...... Har jo hatt fra 120-150. De vil jo gjerne få med noen flere egg. Vi har bestemt oss for å ikke reise ned til Danmark om det bare er en pose..... Problemet er jo å få nok eggpose for meg...Er veldig mange små, men de vokser ikke. Så nå håper jeg at økningen med puregon idag, får de andre til å vokse. Skal på ny ul på tirs. Herregud, jeg er faktisk på stikkedag 15idag..... Så her er vel TOLMODIGHET det største ordet.... Og jeg som liker å planlegge litt. Men det går jo ikke.... Hadde vært greit å vite ca når vi kan reise.... Men på tirs burde vi vel få det svaret.....Skal sette oralgutran idag og. Noen med erfaringer? Vet ikke helt hvor jeg skal sette den:o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7242291-var-p%C3%A5-ul-idag-jegmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen.. ble dårlig med tid i dag dessverre.. masse familie greier åhhh grusomt i dag hehe..ble sent i går men vi hadde det utrolig morsomt.. vi snakker om at vi skal ta en tur før jul igjen så da får vi satse på at vi kan møtes da vennen....

Så du har vært på u.l i dag? jøss... får håpe eggposene blir større da nå som du øker dosen... jeg krysser alt jeg har for deg og din kjære...

Har vært å tatt ut spray og skal i gang på tirsdag...

Ringer deg en dag jeg, så kan vi skravle litt... hils mannen..

Uff da - så håpløst at disse eggene dine ikke vokser som de skal, synes du er utrolig tålmodig som ikke mister hodet og hyler & skriker & raser. Det hadde jeg gjort... Kan ikke annet enn ågi deg en stooooor klem og ønske lykke til på tirsdag:-)

Klemmmmmm

Tusen takk begge to:o)

Tullemor: Skjønte det var en del familiegreier. Har selv hatt barnebursdag idag og:o) Får ta det neste gang du kommer:o)Ja det ble nok en fuktig kveld på dere...hi hi. Tenkte at det kanskje ikke er meningen at vi skal få det til denne gangen...Kanskje det er miningen at vi skal ned igjen med dere:o) hi hi. Kyllingen venter vet du.... Huff nei...blir smårar av dette... Men tenk at du skal begynne igjen nå!! Tiden går fort. Ikke tenk på når du egentlig skal ha mensen osv. Medisinene styrer alt og vår normale hormonbalanse blir satt helt ut av spill med sprayen:o) Skjønner du lurer...gjorde jeg og:o) Savner dere jeg:o)

Snøfilla: Ja dette er håpløst og jeg føler meg som et spørsmålstegn... Tolmodigheten går det opp og ned med egentlig. På tors bare fosset tårene... Nå har jeg sett på Pearl Harbour med mannen og herregud som jeg gråt....jeg hulket...Har jo sett filmen mange ganger....Så disse hormonene. Forrige søndag så jeg på Ole Aleksander på barnetv med datteren min. Mammaen hans fikk da en baby...Å Gud som jeg gråt. Min kjære lille lurte på hvorfor jeg ble så lei meg da hun fikk baby...snufs... Så det er ikke lett, men prøver å holde hodet oppe. Nå tenker jeg at vi får vel svar på tirsdag om hva som skjer. Da vil vi kunne se om det har hensikt eller ikke å øke dosen. Siden dette er det 3 forsøket, reiser vi ikke med en eggpose heller..... Dette er vanskelig...

Hvordan går det med deg og ruging??? Når skal du teste? Er vel ikke mange dager til:o)Er bare sååå spent nå:o)

KOS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...