Gå til innhold

tips til barnevognvennlig restaurant i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøvde oss på Big horn Steak house på Aker brygge, men der ble vi møtt i døra med "fullboket til 22.00" , og det enda restauranten var nesten helt tom. Mannen min tror de fikk hetta da de så barnevogna - hvis det er tilfelle kunne de vel ha sagt det som det var? "Vi ser helst at man ikke tar med barnevogner"?

Vi endte opp på Albertine på Aker brygge, som var hyggelig og bra. Vet at Mr Hong går bra, og også Brasserie 45, men vil gjerne ha flere tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mecca - Østre Elvebakke 7- nederst på Grunerløkka v Akerselva. Har også lekerom for større barn. veldig mange bebis inne på dagtid, kjempekoslig.

De fleste steder på Grunerløkka er babyer velkomne, men det er på dagtid. På kveld vet jeg ikke, det har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Vi hadde med barnevogn på Big horn aker brygge. Ikke noe problem. Mange andre som også hadde. Kan være de hadde betillinger. Et stort selskap eller noe. Mekka har jo barnevognparkering utenfor, så er vel ikke meningen at de skal være med inn

Skrevet

På kjøkken og bar kan man ta med vogna inn. Veldig god mat også:-)

Skrevet

kjøkken og bar og Thai do?

hvor ligger disse da? Fant dem ikke på nettet

Skrevet

Kjøkken og bar er i Møllergata, vis a vis Justisen ca, i øverste venstre hjørne av Yongstorget (hvis du skjønner...) :o)

Thai do, vet ikke???

Skrevet

På dagtid er Onkel Donald veldig ålreit i hvert fall! Utrolig hyggelig personale, plass til barnevogner og de har barnestoler.

På kveldstid aner jeg ikke. Faktisk aldri vært ute og spist på kveldstid med barnevogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...