Gå til innhold

Herregud...JEG ER GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før, som har forlatt redet, og nå er jeg altså gravid på ny...skjønner ingenting jeg...går det virkelig an? Vi har ikke hatt sex på veldig lenge, tror det er oppi mot et helt år. Og nå skjønte vi ikke vitsen med prevansjon, jeg har nettopp rundet 50....

Tok blodprøve hos legen da jeg har slitt litt med kvalme og svimmelhet siste ukene.

Termin i begynnelsen av Juli neste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balance1956

Gratulerer sååååååååååå masse.

Blir morro å få en attpåklatt da:)

Lykke til videre og kos deg med spiren

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten:))

Er ikke for sent før kroppen sier stopp,vet du:)))))

Lykke til med den lille spiren:))

Skrevet

For en overraskelse det må ha vært da. Gratulerer masse til deg. Blir spennende fremover nå. Jeg håper du har en flink og forståelsesfull lege, og at du får den oppfølgingen du trenger.

Lykke til!!

Skrevet

Ikke hatt sex på nesten ett år ?????

Har jeg misforstått noe i teksten, eller er du Jomfru Maria???

Skrevet

Hmm.... Synes dette høres rart ut - vet nesten ikke om jeg tror å det!

Skrevet

Er det en spøk eller ? En blir jo ikke gravid uten sex. Selv om en er 50.

Skrevet

Anonym: Litt overdrevet er det kanskje at vi ikke har hatt sex på nesten et år, mener at det er veldig sjelden, omtrent en gang pr 3 mnd hvis du skjønner. Og til deg anonyme under her:

Vi trodde at risikoen for at jeg skulle bli gravid var ganske liten, så vi kuttet ut kondomet på grunn av det faktum at jeg faktisk akkurat ble femti år.

Alt er mulig skjønner dere. Det er jo jeg et levende eksempel på.

Skrevet

Og til Aguin: Ja, vi hadde sex...

Skrevet

Gratulerer ! Hvordan ser du på det å bli gravid i så voksen alder ?

Skrevet

Gratulerer med atpåklatten :-))))

Ps. hva sier store søskene?

Blir spennenede å følge med deg videre.

Skrevet

OK. Gratulerer !

Håper det går bra med deg og graviditeten!

Skrevet

Hei,

Jeg er i slutten av 46 år, snart 47 år.

Min mann er 41 og vi forsøker å bli gravid. Jeg har de siste 4 årene vært gravid 2 ganger, men begge gangene endte det i spontan abort før 3 mnd.

Jeg har 3 barn fra et tidligere forhold. Min mann har ingen barn, og vi ønsker veldig sterkt å bli gravid.

Vi har forsøkt med ivf forsøk, men jeg ble ikke gravid.

Neste skritt var vel eggdonasjon i Spania.

Kanskje det ikke er helt umulig å bli gravid på naturlig måte.

Fint om du holder oss orientert om hvordan det går med deg.

Lykke til :-)

mvh

Skrevet

Gratulerer og håper det går bra.

Jeg er sjølv 35 år og mor til 4 gutter. Ønsker meg så stert ei jente og jeg har ikkje tetta hullet. Har planer og bli gravid igjen men ikkje nå kanskje 38 og ein til rundt 42 år. Elsker barn og min minst er 9 mnd nå.

Skrevet

Skal du ha det barnet????

50 år å gravid. ja ja..... tenk litt på ungen å da. Hadde jo vært koselig for den at du er der da den selv ønsker barn....

Litt vel egoistisk!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Til hovedinnlegger:Gratulerer så mye!!

Til "LindaogOscar:"det er vel ikke egoistisk å bli gravid ved uhell,

ungen har tross alt store søsken som kan hjelpe til og være der for barnet.Jeg vil ikke ta abort noensinne selv,og det er lenge til jeg er 50.

Ingen har rett til å drepe,og ingen er vel mer uskyldig enn et ufødt barn.

Selv er jeg her fordi jeg ønsker å bli gravid,og jeg har prøvd lenge i likhet med de fleste her inne,og tviler på at noen som ønsker barn selv vil oppmuntre andre til å ta abort 50 år eller 17.

Skrevet

Fy!

Det er greit å ha meninger, men man trenger ikke ALLTID få de ut på trykk!!!

Skrevet

Å herregud herfra også. Ønsker meg tilbake til den tiden da det var akseptert at kvinner fikk lov til å få barn så lenge kroppen var i stand til det, så slapp en å se sånne kommentarer som det der. Nå virker det jo som om folk må unnskylde seg om de våger seg innpå tanken etter idealalderen XX, hva det nå er som er den perfekte fødealderen.

Litt vel dum kommentar!!!

Skrevet

Ærlig talt..virket ikke som det var planlagt..egoistisk?

Hadde det vært bedre med abort istedet for å latt det leve å hatt foreldre litt kortere tid?

Men uansett..så vet man aldri hvor lenge man har foreldre uansett alder..

dette innlegget kunne du spart deg for..

Skrevet

50 år ja..heh..da er du jo "bare" 70 når ungen er 20..stor stas for ungen det ja!!!Har flere venninner med gamle foreldre,og de hater det!!

Du får litt av en jobb med å holde deg oppdatert og være der for barnet ditt etter hvert som årene går!!Som min mor sa etter fylte 50 år;" jeg har aldri hatt det så bra som nå..ungene er voksne og nå skal jeg nyte bestemortilværelsen og mannen min"...

jeg er glad barna mine får bli kjent med besteforeldrene sine!!!

Skrevet

Hvordan vet du at HI får litt av en jobb med å holde seg oppdatert og være der for barnet sitt etterhvert som årene går? Snakker du av egen erfaring - eller er det noe du tenker og tror?

Uansett hva din mor måtte mene - så har hun faktisk ikke monopol på sannheten.

Da min mor ble 74 sa hun - hadet bra, og dro som hjelpearbeider til et kriseområde i Asia for et år. Hvilket jeg nevner sånn bare for å nyansere bildet litt for deg.

Skrevet

Jeg er pisselei av slike bedrevitere som anonym som kommer hit og spyr ut dritt! Hold det for deg selv! Og finn et annet forum å holde deg i.

Jeg mistet min far da jeg var 10 år. Han møtte ingen av sine barnebarn, og jeg vokste opp uten far. Vi har INGEN garantier for hvor lenge vi er her uansett hvor gamle vi er eller ikke er!

Gratulerer kjempmasse balance, jeg håper du kommer til å holde deg frisk og rask og ikke har noen komplikasjoner i svangerskapet! Nyt det, du blir verdens beste mor!!

stor klem fra meg!

=)

Skrevet

ps

Min far var 33 år da han døde i en bilulykke.

Skrevet

Tror mor til Ole Einar Bjørndalen var rundt din alder da hun fikk sistemann. De er 5 søsken - og alle særdeles spreke... Foreldrene har fulgt opp også på sine eldre dager.

Blir kanskje ikke bestmor like lenge til den minstes barn, men vi vet jo ikke hvor lenge man lever uansett. Og barnet gifter seg sikkert med en som har unge foreldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...