Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Har hatt mensmurringer siden fredag. Fra natt til lørdag har jeg hatt perioder med smerter i ryggen (ganske langt nede) men de varer fra 10-30 sekund og kan komme jevnlig eller med et par timers mellomrom.Av og til kjenner jeg det i magen og. Kommer ofte når jeg er i aktivitet. Slimproppen gikk på torsdag. Eller kan dette være det de kaller maserier?? Er utrolig smertefullt når det står på. Har termin 2 desember...
Lenose Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Vil gi deg samme rådet som jeg ga hun andre her som lurte: ring fødeavdelingen.. Der sjekker de hva slags rier du har - og avgjør utfra det om du skal få hjelp til enten å få fart på riene eller få dem til å gi seg. Unødvendig å slite seg ut før den ordentlige fødselen setter i gang - du trenger kreftene dine da. Masse lykke til videre:)
Lille Sprell og meg Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei du, det du beskriver er akkurat slik jeg hadde det før jeg fødte.. Slimproppen gikk onsdag, og jeg gikk med kynnere og menslignende smerter i et par dager før det tok seg opp kraftig natt til lørdag.. Så startet riene lørdag morgen. Tro meg, du kjenner det når riene starter. De er intense og hyppigere (etterhvert..) enn kynnerne - eller det du kaller maserier. Det er nok noe på gang hos deg, ja;) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå