Benni-min Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Ser bare det er enormt populært. Er det bare for noen enkelte personer? En slags chatte-tråd, elller???
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jepp, er visst for en gjeng som "kjenner" hverandre fra før...godt å se det er flere som reagerer litt på de...kjedelig. Hva med å ha hverandre på msn liksom??
♥Tiny Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Hvorfor gidder dere å bry dere? Vi er en vennegjeng som ble kjent på Bim og skravlet masse der... Istedenfor å lage masse småtråder om alt mulig, så laget vi derfor en skravletråd... Og om dere ser på Bim er det MANGE skravletråder der, og de kommer over hit de også! Så get used to it Det er bare å la vær å lese/se på den da......
simbamamma Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Vi som skravler på "tråden" har fulgt hverandre siden "bli gravid" på BiM. Noen møter hverandre "in real life" fordi de ikke bor så langt fra hverandre, og vi har hverandre på msn også. Men siden vi sjelden er på samtidig, blir det til at vi har en slik skravletråd her. Og jeg må presisere at denne tråden ikke bare er for oss, hvem som helst kan titte innom der. Det er bare koselig! Men de fleste bryr seg antagelig katta om hva vi skravler om, og da er det jo bare å styre unna "tråden". Det er vel bedre at vi holder oss på ett sted, framfor at vi skulle drive å etterlyse hverandre i nye innlegg hele tida? Det ville i hvert fall blitt kjedelig for deg anonym.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hvorfor gidder dere å fortsette med disse trådene her da? Ta de i "måneds-klubben" eller et sted der det er mindre aktivitet? Kult av dere å lage plenty sånne tråder når folk flest her inne syns det er drit-irriterende da. Og vi er ikke på bim nå...get used to it
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Tror nok vi er flere anonyme som ikke syns det er så stas å se DERES tråder dyttes til topps hele tiden. Det fins egne forum/klubber for de som er født i så-og-så måned, kanskje det kunne vært noe for dere?
WP-TLogPeanut Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 De har barn født i mange forskjellige mnd da... Hallo,dere har lite å plages med hvis dere blir provosert av Tråden...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Vi har faktisk bare en tråd opp om gangen, ikke vår feil at duste-anonym dytter opp de andre trådene vi er "ferdige" med!!! Dessuten er alle barna våre født i forskjellige måneder, så blir litt vanskelig med månedsklubben. Og - jeg driter så langt i om det irriterer noen, skriver på tråden så mye jeg vil!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Tråden er koselig jeg Skriver ikke på den selv, men har nå lest litt nå og da. Fulgte den på BIM også, og synes det er kjekt at den ble med over her også Så alle Trådenjenter, skriv og kos dere! :-)
**Mamma** Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Helt enig med deg Mersa & Magnus.. Jeg skriver ikke ofte innpå her, men dette følte jeg for og svare på for det synes jeg var utrolig teit.. La nå trådjentene få skrive og kose seg med det.. Synes det bare er koselig og se, tenk de har fulgt hverandre gjennom hele svangerskapet og gjennom alle sine fødsler.. Kos dere videre med trådene deres.. Og til dere som irriterer dere over det.. Det er da bare og overse det.. !
Molait Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 ) Det hele startet med at cat og jeg skravla. Så vil ikke si tråden er for en gjeng som kjenner hverandre. Petronella og amalie hang seg på på dib, så de fulgte ikke med tråden på bim. Men serriøst. Bryr meg egentlig mindre hva folk synes. Er EN tråd blandt en haug andre på side 1. Skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å irritere seg over slikt. Synes det er værre med all dømmingen som skjer her inne jeg. Alle bedreviterne som rakker ned på andre. Hvorfor ikke ta opp kampen mot dem istedenfor å hakke på noen som skravler på en tråd. Vi snakker jo masse om nurkene våre og stillerr hverandre spm. ang baby og stell. Så er ikke så anderledes enn om vi skulle laget en haug andre tråder nedover. huff..blir for latterlig. Vi har det koselig og alle er velkommen til å delta eller spørre om ting på tråden. Den er IKKE lukket ) Ha en fin dag alle anonyme. Signerer med nick jeg;)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 Å gid, ja, da er du nok litt ekstra god, når du signerer med nick :-)
Molait Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 ække helt god. jeg er galgalgal De gale har det godt:) Har ikke noe imot at folk signerer anonym. Så det var snakk om det her derfor jeg skrev jeg signerer med nick:)
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #16 Skrevet 26. november 2006 Fikk tips om dette innlegget nettopp og må si jeg er temmelig overrasket... At dere orker å bruke energi på å rakke ned på "tråden" når dere kunne bruke tiden på så mye annet konstruktivt. Må nesten bare føye meg inn i rekken til "trådjentene" og de andre som har kommet med positive kommentarer. Vi snakker om et innlegg som ligger og vaker på toppen av lista. Skjønner ikke at dere orker å plages av den. Det er sikkert mange innlegg man godt kunne vært forruten på dette forumet, men jeg bruker jo ikke tid og energi på å sverte den som har laget den av den grunn... Jeg er vel kanskje det nyeste medlemmet av "tråden". Leste litt i ny og ne på Bim og da de kom over hit "tok jeg kontakt" og spurte om jeg kunne "få skravle" med dem. Det fikk jeg jo selvfølgelig og det er utrolig hyggelige jenter og bare masse kos. Vi prater om løst og fast, mest om våre små som er født over en halvt års periode (derfor litt vanskelig med klubbsidene). Jeg synes i alle fall det er en kjempe hyggelig gjeng som jeg trives utrolig godt å prate med og kommer til å fortsette med det, uansett hva andre måtte mene om "Tråden"...
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. november 2006 #17 Skrevet 26. november 2006 Hmmmm,lukter litt misunnelse jeg,hehe:) Har ikke lest noe særlig der jeg,men syntes det er koselig jeg. *litt lyst til å være med kanskje* Hehe,nei,da...skal ikke trenge meg inn,kos dere:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #18 Skrevet 26. november 2006 Bare å trenge seg på det ) Er så mye annet rart som har trengt seg på i løpet av tiden tråden har eksistert, så så stort verre kan det umulig bli Hihi..
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 26. november 2006 #19 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes det er flott med trådene jeg:) Så mye enklere å følge med:) Liker ikke all denne sure gallen som kommer det meste av tiden! Jeg tror det er folk som ikke klarer å si ting rett ut til de de kjenner, som driver og rakker på ukjente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå