Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 hei, jeg har ikkje hadd avføring på noen dager og i dag har jeg vondt i magen, og har fått il og gi fra meg litt avføring i kveld, men avføringen er lysebrun med litt blod i... er i uke 20.... er det farlig trur dere??????
Louise-and3girls Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 det høres ut for meg at det kan være hemorider. Jeg har hatt det litt sånn. Jeg tror ikke at det er farlig, bare litt ubehagelig.
snartmammapåny Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 sikkert bare en rift i tarmen siden avføringen er så hard. Prøv lactulose, det er fiber i veskeform og skal hjelpe på hard avføring. Det smører tarmen så avføringen glir lettere;) eller så er mitt beste tips, yoghurt med linfrø i:) Super effektivt:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 hmm HEMORIDER? Høres ut som det, hard mage? vondt når avføringen kommer..? finnes salve på apoteket, reseptfri...veldig vanlig for gravide.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Det er garantert hemorider ,men blod i avføringa skal man ta alvorlig visst det vedvarer.. Jeg har vært plaget en stund og må nå på sykehuset å få det undersøkt, legen sa det er sikkert ikke noe farlig ,men man vet jo aldirg.. Vil ikke skremme deg ,men er sikker på at det DU har er hemorider, og som nevnt får du tak i det du trenger for det på apoteket.. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 hei alle sammen... jeg ringte til legen og han sa at det var hemorider, ingen ting og bekymre seg for, skal på apoteket i morgen og kjøpe meg salve... takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå