Gå til innhold

Rugeklubben 47 :)))))))

Anbefalte innlegg

Hei Phoenix!

Jeg hadde en skikkelig dårlig dag i går. Følte at jeg hadde havnet i et dypt hull....Og så satt jeg bare der..........

Det snudde seg etterhvert, nu er jeg i godt humør igjen. (Tvinget meg selv å rydde litt, å vaske klær, å lage mat osv., å være i lett fysisk aktivitet.)

Det hjalp meg da.

Jeg leser jo mange plasser at alle opplever graviditeten, rugetiden forskjellig, det finnes ikke rett eller feil tegn. Og at de forandrer seg underveis kan være naturlig.

Jeg håper du også får en bra dag i morra og fremover. Og det er jo godt å skrive ned ting, å lette på trykket eller rett og slett å få det ut av systemet.

Klem fra

Fortsetter under...

hei damer...

nå har jakten min begynt så vidt oxo.. og det er ikkelurt.. huff....

har veldig vonde pupper, og har litt følelsen av at mensen skal komme.. men det gåt jo ikke.. er ganske positiv om dagene...

skal kose meg på familiejulebord i dag.. blir nok sikkert en del spørsmål.. har ikke sagt så mye til alle, men ikke holdt hemmelig heller.....

mange klemzer til alle fra

Kos deg på familiejulebord!

Det høres veldig koselig ut!

Ja, man jakter og tolker.......sukk............Jeg har også mensmurringer, men det kan være tegn på graviditet også.......fikk jeg vite........eller det kan også være en bivirkning av progesteronstøtte..........

Ellers går det kjempefint, har kommet meg ut av deppeperioden......hehe...............heldigvis.........

Klem fra

Hei alle sammen !

Idag tok jeg mot til meg og testet.........og den er POSITIV !!

Og jeg som ikke har kjent på kroppen noen ting ! Sist så kjente jeg så mye, helt anderledes denne gang. Ikke rart vi alle opplever dette så ulikt når en og samme person kan oppleve det så ulikt.

Sist fikk jeg kun en svak strek på dag 14 og neg.test både dag 15 og 16 for så å ha tydelig strek igjen på dag 17. (kan ha sammenheng med at ikke alle dagene tok jeg på morgenurin, som jo er det sikkreste)

Idag er jeg på dag 11 og streken er tydligere enn hva den var på da 14 sist.....kan det skyldes høy hcg tenker jeg da......og er det ikke slik at med tvillinger så går hcg opp........nå kommer det mange nye tanker.....før test var det mange tanker, men det kommer minst like mange nå...

Får bare håpe at minst en (gjerne to) holder seg fast i de neste 8 mnd. (er jo snart en mnd. på vei nå ...) Nå er det den slags tanker som kommer, fallhøyden blir større og større, men jeg skal prøve å fokusere på positive tanker for så langt har alt gått bra, være glad for det og krysse fingrene for at det fortsetter !!

Håper at denne testen er et godt tegn for hele Gjeng 47 at vi fortsetter i samme retning !!

Lykke til alle sammen !! Gleder meg til å høre fra dere !

Klemmer fra en gravid som ikke helt har forstått det ennå.....

Annonse

Tusen takk for gratulasjonene ! Og klart jeg sender dere MASSEVIS med babystøv, det skal jeg gjøre hver dag, selv de dagene jeg ikke får vært her inne ! Tenker masse på dere !

Men merker at jeg er ikke helt oppe i de rosa skyene, tenker på alt som kan gå galt våger ikke å glede meg ennå...har SA fra i høst friskt i minne. Da tok jeg helt av, det tok kun en uke fra pos.test til SA så det var ikke lange tiden, men jeg skal si at fruen rakk å glede seg masse, handlet en masse gravide klær og gravide magasiner, slukte alt rått var som en svamp. Så nå skal jeg prøve å holde følelsene litt i sjakk i hvertfall frem til UL. Den skal tas i uke 7 og det er i romjula, tror jeg skal spørre om det er mulighet for å ta den i uke 6. For jeg har tenkt å fortelle det til familien i jula...

Ønsker dere alle en flott uke !!

Mange klemmer

Hei igjen!

GRATULERER KJEMPEMASSE!!!!!!!!!

Nu skal du kunne bruke alle dine gravide klær og lese alle dine gravide magasiner!!! Dette skal jo gå veldig bra; du har jo testet positiv på 11. rugedagen!!!!! Du er jo bare såååååå gravid!!!!!!!

Kos deg med spiren(e) og lykke til videre!

Klem fra ei som også har veldig lyst til å kjøpe gravide magasiner og ikke minst Pappaboka...........

Tusen takk for hilsen både på her og der Susanna !

Ja det begynner vel å gå opp for meg snart.....testet positivt idag også..men selv om jeg har testet positivt får jeg lov å være har på rugeklubben 47 videre ? Jeg føler meg fortsatt som en ruger og vil så gjerne holde kontakten med alle dere flotte jentene her inne !!

Er så spent på deres resultater i slutten av denne uken og neste uke...

Mange klemmer fra

det er klart du skal være her.... og gratulerer igjen... håper jeg kan komme med sånne nyheter på mandag/tirsdag neste uke.. er jo så uendelig lenge til.....

dagene går, men seint... aner ikke hva jeg skal finne på om dagene... blir så fort trøtt.. både fysisk og psykisk..... slitsomt.. men prøver å få orden på huset... det gikk litt over styr før innsettingen.... var skikkelig nedfor i mange uker da, og huset kom nederst på listen...

mange klemzer fra

Heia!

Hvordan er formen jenter? Ja, enig, tiden går ikke akkurat fort, men den går..........

Det er kanskje verst for deg sånn sett, Aprilmor, du er jo hjemme...........

ABC10, så klart at du kan være her!

Phoenix1: dagen begynner å nærme seg...........

Klem fra

Annonse

Gratulerer med dagen, li-li!

Du skriver jo et sted at du har litt lyst til å teste på bursdagen din.........Det er derfor jeg spør.......

Ja, jeg hadde også innsetting på lørdag den 25. nov. Fikk beskjed om å teste den 8. des. på grunn av landtidsodlingen. (Hadde jo egguttak den 20.nov.)

Ja, ja, det begynner å nærme seg.........

Ha en fantastisk dag!

Klem fra

Hei igjen

Ja, stemmer at jeg egentlig skulle teste på bursdagen min. Men så ble det forandring i planene slik at befruktning ble rundt 25 og ikke rundt 21. som jeg først trodde. Og da måtte jeg pent vente i noen ekstra dager.... ;o) Men forhåpentligvis venter jeg på noe godt....

Har du noen symptomer?

Hei igjen !

Har akkurat kommet hjem fra tur og MÅTTE innom en tur til dere !!

Lykke til dere som skal teste imorgen og på fredag !

Aprilmor du skal se at når først helgen nå kommer så går det fort til din testdag også !!

Den som venter på noe godt...

Jeg måtte teste på nytt idag igjen og streken er der fortsatt. Det begynte på mandag å komme litt mer Crion rester ut som små klumper og da brun/beige farget noen litt rosa og rødt...fikk litt hetta men hørte at det var ingen fare. Ja det er like spennende å gå på do nå etter å ha testet positivt....vil så gjerne at det skal vare denne gang.

Ringte til Gyn på mandag og hun sa at jeg kan få komme inn en av de siste dagene før jul for å ta gyn.UL, de vil jo helst vente til uke 7 mens jeg er i uke 6 bare da (noe utålmodig av meg kan du si...). Det er ikke sikkert at vi får se hjertet slå men får se endel annet. Kommer jeg så langt så skal jeg fortelle familien og nærmeste venner det i julen...Men må ikke legge for mye planer....først se det som seier hver dag det går bra, ta et skritt av gangen...

Krysser alt jeg har for dere !!!

Mange klemmer

hei hei...

rugedag 9 alt.... hvertfall litt.. hehe

tiden går egentlig ikke så tregt...

men er så lei av å ikke få sove om natten.... driiiittrøtt hele dagen, og lys våken når jeg kommer i sengen... er så lett for å tenke da...

har faktisk ikke tatt helt av som jeg trodde jeg kom til å gjøre... koser meg hjemme.. rydder litt innimellom... kommer meg opp på loftet for å hente juleting... ikke stjerna og adventstaken er kommet på plass en gang.. huff... men lure meg har plasser en tung stor sak der stigen fra loftstrappen kommer ned... dumme meg...vil jo pynte til jul...

men har vært på en god tur med mannen og hundene i dag... første gang jeg har hatt ork til det på en stund... kroppen blir så fort sliten... akkurat som om den er tappet for krefter... men det var hvertfall godt...

og vet dere hva mannen kom hjem med i dag???

adventskalender.. hehe... synes det var så dumt at jeg ikke fikk av mamma i år, så da kom han med en... 5 sjokolader på en gang... hihi

mange natteklemzer fra

Hei på deg Susanna :o)

Jeg har kommet til rugedag 11 nå... Blir mer og mer nervøs for testen.

Jeg har pittelitt ømme pupper akkurat nå og kjenner små stikk i magen i ny og ne. Magefølelsen varierer og noen ganger er jeg sikker på at det er noe på gang, men så blir den følelsen erstattet med usikkerhet og pessimisme... Men krysser selvsagt fingre for at vi lykkes alle sammen. :o)

Hei!

Ja, det er flere som skal teste snart........sukk...........Hvordan går det?

Phoenix1, du har vært veldig stille, håper det går bra med deg....................

Du skal jo teste i morra...........

Ønsker alle masse masse lykke til, krysser fingrene for dere!

Klem

Hei alle medruge-søstre!

Jeg er kvalm av nervøsitet i forkant av denne testen! I morgen tar jeg min siste Crinone gel og det er en skremmende tanke i seg selv. Håper at hvis det er en spire der inne, så har den klort seg fast godt allerede! Uroer meg litt over at puppene føles litt mindre ømme, men det kan jo være at jeg innbiller meg ting... Ahhhh, blir gaaaaaal! Hehe...

Phoenix1 skal i ilden før meg og jeg ønsker henne masse lykke til! :o)

Klem fra

hei hei folkens....

rugedag 10....

og er nervøs som bare det...

dette er de verste dagene av alle..... hvordan skal jeg komme gjennom denne helgen her.... og er så redd for å finne blod på papiret... hjertebank hver gang jeg må tisse.... sukk...

er nok vanlige tanker dette, men herregud..........

er oxo så spent på dere som er i mål.... lurer på hvordan det går med phoenix1...... skulle hun teste i dag??? og li li i morgen???

tenk som dere kan kose dere i helgen da....

klemzer fra aspeløvet

Li-li!

Jeg er også utrolig nervøs..............og skal jobbe i hele helga............

Test i morra tidlig, så rett på jobb....................Hvis det blir negativ, da blir det et helvete å være sammen med andre mennesker, å prøve å late som om alt er i den skjønneste orden.............Brrrrrrrrr......

La oss satse på at jeg er i en lykkerus i morra samme tid.............

Legen min sa at man har ømme pupper på grunn av hormonene man får før uttak. Og at det balanserer seg etterhvert.................Du begynner kanskje å komme i balanse nu?

Jeg er kvalm og er også mindre øm i puppene.........

Aprilmor, jeg er også redd for å finne blod på papiret..........

Helgen skal gå fort, skal du se!

Masse lykke til alle sammen!!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...