Gå til innhold

Blæh, Martin har kommet inn i en grusom periode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skriker hele natta. klynker og hikster og vil bare ha kos og nærhet noe som resulterer i at han ikke får nok søvn om natta som igjen resulterer i at han er sur og grinete hele dagen og jeg holder på å bli gal av søvnmangel. I natt måtte han sove i senga sammens med meg bare for å få ro.Håper ikke denne perioden varer så himla lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner?

Endring av mat med resultatet hard mage?

Bare noen tanker fra ei med gutt som var akkurat lik da han fikk 6 tenner på 3,5 uke og var hard i magen pga opptrapping av fast føde:-)

Her snudde det over natta.....helt plutselig! Og han hadde holdt det gående i over 1 mnd. I tillegg sluttet han å våkne for pupp på kvelden, noe han har gjort siden fødsel! Trodde det var unntak men neiiiida!

Går sikkert over om ikke så lenge men føler med deg:-)

Skrevet

Aner ikke hva det er, men har ikke sett noen tenner og ikke hard mage. Bare så synd at det kun er jeg som kan trøste han...

Skrevet

Hadde ihvertfall tatt bort maten du ga (hvis fast føde) fra når det begynte og vente med den i noen mnd. Og forsøkt noe annet en stund. Trenger ikke være hard i magen for å ha mageknip...

Skrevet

Han har fått litt grøt hver dag (nesten) i 2 mnd nå, så er rart hvis han plutselig skulle reagere på det.

Skrevet

Samme merke og sort? Noe nytt han har fått å spise? Hvis ikke så går det nok over snart ;)

Skrevet

Jo begynte med havre grøt for en mnd siden, men det virker mer som mareritt enn magesmerter for han våkner og storskriker og hulker skikkelig og trenger kos og trøst. blir rolig når jeg tar han opp. Skulle tro han ville styrt mer hvis det var magesmerter. Var forresten helt rolig i natt når han sov med meg. Det går vel over om ikke så lenge, virker bare som en evighet når han holder oss oppe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...