Gå til innhold

Kan jeg gi 8 mnd-grøt til gutten min på 7 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, han er 7 mnd og 1 uke =)

Ga han fullkornsgrøt med frukt i stad, for jeg hadde sånn porsjonpose. Hva kan konsekvensene bli med å starte for tidlig? Er det noen negative sider med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte med 8 mnd grøten på den alderen der jeg og,noe før også tror jeg...Gikk helt fint=)

Skrevet

Begynte med 8 mnd. grøt i går. Han er snart 7 mnd.

Fullkornsgrøt med eple. Gitt han 50/50 med 6 mnd. havregrøt

Det er vel mer energi i 8 mnd. grøten. Så et annet innlegg her om at det var flere som ga 8 mnd. grøt til babyer rundt samme alder. Gutten min liker kun havregrøt naturell fra de 6 mnd. grøtene og nå begynner han å bli lei den også så da prøvde jeg med fullkornsgrøt og det gikk ned på høykant.

Skrevet

Eh ja. Klarer du å bytte bleie -str selv uten å måtte spørre om lov først? Hva med kles-str?

Skrevet

Eh...ja...har du litt problemer eller? Vanligvis så bytter man når de passerer den anbefalte alderen, lurte på om kanskje magen hans kunne reagere på den grøten eller noe, for vi sliter nok med magen fra før...

Fint hvis du kunne signert med navn, så kunne jeg spurt deg først om jeg får lov å spørre om det jeg lurer på...FEIGING!!!!

Skrevet

haha

stilig kommentar på slutten Mathoka;)

Tror nok det går bra. Er ca. alder og anbefalinger. Prøv da vel. Skulle det bli forstoppelse eller annet er det jo bare å vente litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...